پک میان وعده , پک پذیرایی میان وعده , خرید پک میان وعده , قیمت پک میان وعده

میان وعده رژیمی یک راهکار موثر برای تامین مواد مغذی بدن و همچنین جلوگیری از پرخوری و افزایش وزن است. برخلاف عقیده عموم افراد، میان وعده مناسب و سالم می‌تواند تاثیر فوق‌العاده‌ای در کاهش وزن و تناسب اندام داشته باشد. اگر افزایش وزن دارید و تا به حال چندین مرتبه رژیم لاغری ناموفق را تجربه کرده‌اید، وقت آن رسیده است که با مصرف میان وعده رژیمی به وزن دلخواه خود برسید. شاید تصور کنید که پک میان وعده فقط محدود به انواع تنقلات است. اما جالب است بدانید که یک پک پذیرایی میان وعده می‌تواند شامل میوه، آبمیوه، سبزیجات، غذای‌های کم کالری، لبنیات و غذاهای پروتئینی باشد. در ادامه مطلب بیشتر درباره میان وعده رژیمی، بهترین زمان مصرف و فواید آن صحبت خواهیم کرد.

 پک میان وعده , پک پذیرایی میان وعده , خرید پک میان وعده , آجیل میان وعده

اهمیت مصرف میان وعده رژیمی

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که گمان می‌کنید، مصرف میان وعده باعث افزایش وزن می‌شود؛ توصیه می‌کنیم حتماً این بخش را تا انتها دنبال کنید. در بسیاری از رژیم‌های لاغری که از سوی کارشناسان تغذیه پیشنهاد می‌شود، میان وعده سالم به عنوان یک ترفند برای لاغری شناخته شده است. مهم‌ترین موارد مصرف میان وعده رژیمی عبارتند از:
مواد مغذی مورد نیاز بدن را تامین می‌کند
وعده‌های غذایی اصلی به تنهایی نمی‌توانند تمام مواد مغذی ضروری بدن را تامین کنند، به همین خاطر گنجاندن میان وعده رژیمی در بین وعده‌های غذایی اصلی بسیار مهم است. برای مثال مصرف میوه و آبمیوه به عنوان یک میان وعده رژیمی با رساندن ویتامین‌ها به بدن باعث حفظ سلامت دندان‌ها، لثه‌ها و حتی بهبود روند ترمیم زخم‌ها و افزایش ایمنی بدن می‌شوند. مصرف لبنیات کم چرب به عنوان یک میان وعده سالم برای داشتن استخوان‌های محکم بسیار ضروری است. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که میان وعده رژیمی سالم در کنار کاهش وزن با تامین مواد مغذی بدن به حفظ سلامتی کمک می‌کند.

میان وعده رژیمی اشتها را کنترل می‌کند

میان وعده رژیمی دارای مقداری کالری است. بنابراین کالری دریافت شده از یک میان وعده سالم باعث می‌شود که در زمان خوردن وعده غذایی اصلی مانند ناهار و یا شام زیاد احساس گرسنگی نکنید و به این ترتیب غذای کمتری را نوش جان کنید.

باعث افزایش سطح انرژی بدن می‌شود

برخی از افراد فکر می‌کنند که با پرخوری کردن در هنگام میل کردن وعده غذایی اصلی می‌توانند انرژی بدن خود را افزایش دهند و در نتیجه از کسل بودن و احساس خستگی در طول روز جلوگیری کنند. در حالی که تنها با مصرف میان وعده رژیمی که از پروتئین‌ها، کربوهیدارت‌ها و چربی‌های سالم تشکیل شده است، می‌توان افزایش سطح انرژی بدن شد.

سطح قند خون را ثابت نگه‌ می‌دارد

یک میان وعده رژیمی که شامل کربوهیدرات‌های سالم می‌شود تا حد زیادی به کنترل سطح قند خون کمک می‌کند. مصرف میان وعده برای افراد دیابتی و البته غیر دیابتی بسیار مفید است. زیرا با ثابت نگه داشتن قند خود باعث کاهش ابتلا به چاقی، دیابت نوع 2، بیماری‌های قلبی و فشار خون بالا می‌‌شود.

نکات مهم درباره میان وعده رژیمی

• میان وعده همانطور که از اسم آن مشخص است، در فاصله بین وعده‌های غذایی اصلی ( بین وعده صبحانه و ناهار، ناهار و شام و بعد از شام ) مصرف می‌شود. با توجه به سن افراد و نیاز بدن آنها تعداد میان وعده می‌تواند بین 2 الی 3 باشد. در صورتی که وعده شام حدود ساعت 8 میل شود، می‌توان برای بعد از شام یک میان وعده سالم مانند میوه و یا آبمیوه در نظر گرفت.
• بهترین زمان برای مصرف میان وعده 2 الی 3 ساعت بعد از خوردن وعده غذایی اصلی است. زیرا در این زمان نه تنها مواد مغذی مورد نیاز بدن تامین می‌شود، بلکه از پرخوری کردن در وعده غذایی اصلی جلوگیری می‌شود.
• مصرف میان وعده برای همه افراد و همه سنین مفید است. با این حال برای افراد ورزشکار، کودکان، نوجوانان و کسانی که قصد کاهش وزن دارند، بسیار ضروری می‌‌باشد. البته با توجه به سن افراد و نیاز بدن آنها میان وعده رژیمی و میزان کالری آن متفاوت خواهد بود.
• یک نکته مهم که در مورد میان وعده‌های رژیمی باید بدانید، این است که در عین سالم بودن از تنوع زیادی برخوردار است. به عنوان مثال از دانه‌ها و مغزیجات، غلات، میوه‌ها و آبمیوه‌ طبیعی، سبزیجات، لبنیات، غذاهای پروتئینی و شکلات تلخ را می‌توان به عنوان یک میان وعده مناسب نام برد.

پک میان وعده , پک پذیرایی میان وعده , خرید پک میان وعده , شیر میان وعده

پک میان وعده مناسب چه کسانی است؟

همه ما می‌دانیم که انتخاب رژیم غذایی سالم و تازه، لازمه یک زندگی سالم است. مصرف چند میان وعده سالم و با کالری مناسب در طول روز برای همه ما ضروری است. اما متاسفانه زندگی پر مشغله باعث می‌شود که خیلی از افراد از تنقلات مضر به عنوان میان وعده استفاده کنند. تهیه پک میان وعده یک راه‌حل مناسب برای افرادی پر مشغله است.
پک میان وعده با در نظر گرفتن سن افراد و نیاز بدن آنها دارای انواع زیادی است. همچنین سعی شده است که از بهترین و سالم‌ترین میان وعده‌ها که برای حفظ سلامت بدن ضروری هستند، تهیه شود. تهیه پک میان وعده برای دانش آموزان، دانشجویان و افراد شاغل بسیار توصیه می‌شود.
میان وعده رژیمی نقش مهمی در کنترل و کاهش وزن دارد. لازم است بدانید که یک میان وعده سالم از میزان کمی قند، چربی و نمک برخوردار است. در حالی که از مواد مغذی مانند فیبر و همچنین پروتئین غنی می‌‌باشد. دانه‌ها و مغزها، سبزیجات، انواع میوه، آجیل و لبنیات می‌تواند گزینه‌های خوبی برای میان وعده رژیمی باشند.

خرید پک میان وعده | قیمت پک پذیرایی میان وعده

برای سفارش و خرید پک میان وعده می توانید از میان پک های پیشنهادی لوکس پک انتخاب نمائید یا در صورتی که تمایل دارید می توانید پک منحصر به فرد برای خودتان طراحی نمائید. جهت سفارشی سازی پک مان وعده می توانید با همکاران ما در لوکس پک تماس حاصل نمائید تا پک پذیرایی ویژه شما را طراحی نمایند. قیمت پک پذیرایی میان وعده با توجه به اقلامی که شما انتخاب می نمائید متغیر است.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
  • vgh_68
  • ۲۴ تیر ۱۳۹۹
  • 1176 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه