پک لوازم التحریر

مرتب سازی بر اساس :
فقط موجود ها:
هیچ محصولی یافت نشد.

پک لوازم التحریر

علم آموزی و یادگیری سواد را براستی بدون لوازم التحریر نمی توان متصور شد زیرا از لحظات ابتدایی آموزش همواره قلم و کاغذ همراه ما هست. حتی زمانی که کاغذ اختراع نشده بوده است کاتبان و مورخان با استفاده از جوهر و دوات بر روی پوست حیوانات مشاهدات خود را مکتوب می کردند که آنها هم در زمان خودشان نوعی لوازم التحریر بشمار می آمدند.

    پک لوازم التحریر , ست لوازم التحریر , پک لوازم التحریر ارزان , بسته لوازم التحریر

لوازم التحریر لوکس؛ گذر از دوران جنگ اقتصادی پیش به سوی رفاه

در کشور ما ایران بعد از انقلاب 57 فرصت آموزش و یادگیری تقریبا برای همه افراد جامعه امکان پذیر شد حتی امام خمینی با فرمان تشکیل نهضت سوادآموزی گامی محکم در جهت آموزش افراد جوان، میانسال و بعضا کهنسالی که فرصت آموزش را در دوران کودکی و نوجوانی از دست داده بودند برداشت. این سیل انبوهی از افراد مشتاق برای تحصیل از یک طرف و از سوی دیگر شروع جنگ تحمیلی و کمبود کالاهای اساسی دوران سختی را در زمینه دسترسی به لوازم التحریر در کشور ما رقم زد.

در این دوران دفترها به صورت متحدالشکل تولید و از طریق وزارت بازرگانی توزیع می شد. خودکار در این دوران فقط خودکار بیک بود و بقیه لوازم التحریر کاملا ساده و یک شکل و فقط در جهت برطرف کردن نیاز آموزشی دانش آموزان تولید می شد.

این روال تا نیمه های دهه هفتاد نیز ادامه داشت و کم کم با عبور کشور از بحران ها و ظهور و بروز کارخانه های متنوع و از سوی دیگر رشد اقتصادی کم کم لوازم التحریر از حالت ساده خود خارج شد و تبدیل به یک کالای لوکس شدند. این تحولات و همراه شدن با چاپ دیجیتال زمینه ساز تولید محصولات متنوع در صنعت لوازم التحریر گردید.

پک لوازم التحریر , ست لوازم التحریر , پک لوازم التحریر ارزان , بسته لوازم التحریر

چرا خرید بسته پیشنهادی آماده لوازم التحریر ؟

در سال های اخیر و با بالاگرفتن تحریم ها و افزایش قیمت دلار قیمت لوازم التحریر نیز به شدت افزایش یافته است. همین موضوع سبب می شود که شما برای خرید مجزا لوازم التحریر بهای بیشتری را بپردازید از همین رو ما در مجموعه لوکس پک بر آن شده ایم تا پک اقتصادی لوازم التحریر را برای کمک به اقتصاد خانوار در سبد محصولات مان بگنجانیم. در صورتی که تمایل به خرید پک لوازم التحریر دارید می توانید با توجه به جنسیت فرزندتان و همچنین پایه تحصیلی آن اقدام به خرید پک لوازم التحریر ارزان نمائید.

پک لوازم التحریر ویژه خیریه ها

در سال های اخیر تشکل ها و انجمن های مردم نهاد اقدام به جمع آوری کمک های مالی به مناسبت های گوناگون می کنند تا بتوانند در اختیار نیازمندان قرار دهند. ابتدای سال تحصیلی یا اواخر شهریور و ابتدای مهر ماه زمان مناسبی است تا پک لوازم التحریر نیازمندان خریداری و توزیع گردد. تا این کودکان نیز با لوازم التحریر جدید مانند سایر دوست هایشان در کلاس درس حاضر گردند.

در صورتی که شما بانی بسته لوازم التحریر خیریه هستید یا قرار است که شما پک لوازم التحریر ویژه خیریه را آماده سازی و تهیه نمائید. ما برای شما پیشنهادات ویژه ای داریم که می توانید با تماس با همکاران واحد فروش ما از قیمت پک کامل لوازم التحریر آنها مطلع شوید.

پک لوازم التحریر , ست لوازم التحریر , پک لوازم التحریر ارزان , بسته لوازم التحریر

پک هدیه لوازم التحریر

معمولا در ابتدای سال تحصیلی برای دانش آموزالن هدایایی از طرف دوستان و آشنایان خریداری می شود یکی از این هدایا خرید پک لوازم التحریر فانتزی است . شما می توانید برای خرید ست کادویی لوازم التحریر از میان طرح های معرفی شده از سوی لوکس پک با توجه به نیاز و بودجه ای که در نظر گرفته اید اقدام به خرید نمائید.

پک لوازم التحریر , ست لوازم التحریر , پک لوازم التحریر ارزان , بسته لوازم التحریر

بسته لوازم التحریر پیشنهادی لوکس پک بر چه اساسی دسته بندی شده اند؟

در لوکس پک ست لوازم التحریر بر اساس دو معیار جنسیت و پایه تحصیلی دسته بندی شده اند. از نظر پایه تحصیلی به پک لوازم التحریر مهدکودک، پک لوازم التحریر پیش دبستانی، پک لوازم التحریر دبستان دوره اول، پک لوازم التحریر دبستان دوره دوم، پک لوازم التحریر دبیرستان دوره اول و پک لوازم التحریر دبیرستان دوره دوم تقسیم می شوند.

پک لوازم التحریر , ست لوازم التحریر , پک لوازم التحریر ارزان , بسته لوازم التحریر

خرید پک لوازم التحریر به قیمت عمده ویژه سازمان ها و شرکت ها

سازمان و شرکت های خصوصی در جهت رفاه حال پرسنل خود و همچنین حمایت رفاهی معمولا اقدام به خرید پک لوازم التحریر ضروری برای فرزندان پرسنل خود می کنند ما در لوکس پک به سبب آشنایی که با بزرگترین فعالان این حوزه داریم آمادگی این را داریم تا خرید پک لوازم التحریر زیر قیمت بازار را برای سازمان ها و شرکت ها انجام دهیم. همچنین مجموعه ما قادر است تا فرایند خرید آنلاین پک لوازم التحریر و ارسال آن را برای شما ساماندهی کنیم تا بار اضافی بر روی سازمان شما وارد نگردد.

ما مدعی نیستیم پک لوازم التحریر فوق ارزان ارائه می دهیم ولی بر این اعتقاد هستیم که محصولاتی که در پک پسرانه اقتصادی لوازم التحریر یا پک دخترانه لوازم التحریر قرار می دهیم از با کیفیت ترین های بازار هستند و تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا کیفیت را قربانی ارزان بودن ننمائیم.