پذیرایی میان وعده , پک میان وعده , پک پذیرایی میان وعده , بسته پذیرایی میان وعده

پک پذیرایی میان وعده

میان وعده را شاید نتوان به عنوان یک وعده غذایی مهم قلمداد کرد. ولی افراد زیادی هستند که به استفاده از آنها عادت دارند و برای آنکه بتوانند به ادامه فعالیت عادی خودشان ادامه دهند باید حتما این وعده غذایی را استفاده کنند تا توان رسیدن به وعده های اصلی غذایی نظیر ناهار یا شام را داشته باشند.

پذیرایی میان وعده , پک میان وعده , پک پذیرایی میان وعده , بسته پذیرایی میان وعده

پک پذیرایی میان وعده

از آن جایی که اغلب جلسات اداری یا همایش ها از ساعات ابتدایی صبح شروع به کار می کنند و افراد احتمالا فرصت میل کردن صبحانه را پیش از حضور نداشته اند اغلب برگزار کنندگان ترجیح می دهند که بسته پذیرایی میان وعده ای تهیه نمایند تا در تایم استراحت بین جلسات یا تایم استراحت همایش ها بتوانند از مدعوین خود پذیرایی نمایند.

اما پذیرایی میان وعده همیشه کار ساده ای نیست گاهی در یک همایش شما تعداد زیادی از مدعوین را خواهید داشت و تهیه چند مدل خوراکی جهت پذیرایی میان وعده کاری سخت و زمان بر است. از همین رو ما در این موارد است که می توانیم به کمک شما بیاییم و با در اختیار قراردادن بسته های پذیرایی آماده میان وعده بار سنگینی را از روی دوش شما به عنوان برگزار کننده برداریم.

پذیرایی میان وعده , پک میان وعده , پک پذیرایی میان وعده , بسته پذیرایی میان وعده

پک پذیرایی میان وعده چیست ؟

به زبان ساده اگر بخواهیم پک پذیرایی میان وعده را برای شما شرح بدهیم باید عرض کنیم که بسته های یک نفره که معمولا بصورت جعبه های مقوایی یا کیسه های زیپ کیپ آماده شده اند و در داخل آن چندین قلم از اقلام خوراکی وجود دارد. اغلب بسته پذیرایی میان وعده با توجه به سلیقه فرد یا افرادی که در تدارک آن نقش دارند آماده می شوند.

اما برخی از خوراکی ها را پای ثابت این بسته می توان دانست. برای مثال چای کیسه ای، لیوان، نسکافه، نبات یا دم نوش ها از جمله اقلام نوشیدنی های گرم است که معمولا در بسته پذیرایی میان وعده مورد استفاده قرار می گیرد.

در فصول گرم سال نوشیدنی های خنک مانند آبمیوه های تک نفره شرکتی یا آبمیوه طبیعی به همراه انواع کیک در پک پذیرایی میان وعده قرار خواهند گرفت.

تنقلاتی مانند بادام زمینی و مغز تخمه، انواع شکلات نیز در این بسته ها با توجه به بودجه سازمان سفارش دهنده  قرار می گیرد.

آیا در پک پذیرایی میان وعده میوه ها هم جایی دارند؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم میان وعده قرار نیست که تنها افراد را سیر بنماید بلکه باید از مواد مغذی نیز تشکیل شده باشد. از همین رو وجود میوه های تازه گزینه ای مناسب برای میان وعده ها هستند که با توجه به فصول مختلف می توان از بهترین میوه های آن فصل استفاده کرد.

میوه های چهارفصل نیز موز، خیار، سیب و …. که از موغوب ترین مزارع کشور و در کیفیت میوه مجلسی تهیه شده باشد بسته پذیرایی میان وعده شما را سلامت تر خواهد نمود.

پذیرایی میان وعده , پک میان وعده , پک پذیرایی میان وعده , بسته پذیرایی میان وعده

خرید پک پذیرایی میان وعده

برای خرید پک پذیرایی میان وعده همایش یا خرید بسته پذیرایی میان وعده کلاس های آموزشی کافیست با لوکس پک تماس بگیرید یا بصورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمائید. همکاران ما در زمان اعلام شده از سوی شما بسته انتخابی شما را از تازه ترین و مرغوب ترین مواد غذایی موجود در بازار انتخاب کرده و برای شما ارسال خواهند کرد.

بسته برای پذیرایی میان وعده در جلسات سازمانی و اداری، جلسات دفاع پایان نامه در دانشگاه ها، سمینار و همایش های در هر ابعادی و در کارگاه های آموزشی و مدارس مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت پک پذیرایی میان وعده با توجه به اقلام سفارش شما تعیین می گردد و در صورتی که حجم سفارش ما افزایش پیدا کند درصد تخفیف به خرید شما تعلق خواهد گرفت

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه