جعبه پذیرایی ختم , جعبه پذیرایی ترحیم , بسته پذیرایی ختم , جعبه خالی پذیرایی ختم , قیمت جعبه خالی ختم , خرید جعبه خالی ترحیم

حتما شما هم در مراسم درگذشت اقوام و آشنایان تان با جعبه های شیک و شکیلی که از آن برای پذیرایی میوه و آبمیوه از میهمانان استفاده شده است برخورد کرده اید. به این جعبه ها اصطلاحا می گویند جعبه پذیرایی ترحیم که ما در مجموعه لوکس پک آنها را به شما عرضه می کنیم . در ادامه این مقاله می خواهیم با شما همراه باشیم تا شما را با این موضوع آشنا نمائیم که چرا باید جعبه ترحیم را از لوکس پک بخریم ؟

جعبه ترحیم , جعبه مقوایی ترحیم 

پنج دلیل برای اینکه جعبه ترحیم را از لوکس پک بخریم؟

دلیل اول که از بقیه دلیل ها مهم است این است که لوکس پک خود تولید کننده این جعبه ها می باشد و شما مستقیما و بدون هیچ واسطه ای کالای مورد نظر خود را از تولید کننده و دست اول تهیه می فرمایید.

دلیل دوم قیمت پک مقوایی ترحیم که شما تهیه می نمائید با توجه به اینکه مستقیم از تولید کننده تهیه می شود به مراتب ارزان تر از فروشگاه فیزیکی و حتی فروشگاه های آنلاین بزرگی همچون دیجی کالا نیز هست.

دلیل سوم ارسال فوری جعبه پذیرایی ترحیم است . شما وقتی یکی از عزیزان تان را از دست داده اید زمان کافی برای گشتن  و یا انتظار برای دریافت سفارش را ندارید ما این امکان را فراهم کرده ایم تا شما در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش های خود را دریافت نمائید. همکاران ما حتی اگر در روزهای تعطیل امکان این را داشته باشند که سفارش شما را آماده و ارسال نمایند از این مهم دریغ نخواهند کرد و با حضور در انبار لوکس پک و هماهنگی لازم با شما سفارش تان را بسته بندی و ارسال می کنند. البته توجه داشته باشید از آنجایی که فروشگاه ما در شهر تهران واقع شده است امکان ارسال فوری تنها در شهر تهران میسر می باشد.

دلیل چهارم که ممکن است برای شما جذاب باشد تا از لوکس پک جعبه ترحیم سفارش دهید. تنوع بالای طرح های لوکس پک است. ما علاوه بر آنکه خودمان تولید کننده هستیم سعی مان بر این است تا کارهای با کیفیت سایر همکاران را نیز در سبد محصولات مان داشته باشیم. تا مشتریان بتوانند به راحتی انتخاب نمایند.

دلیل پنجم شاید از دید خیلی از افراد آنچنان مهم نباشد ولی ما در مجموعه خودمان آن را جزو اصول می دانیم و آن دلیل چیزی نیست جز استفاده از مقوای بهداشتی در تهیه محصولات آن هم نه هر نوع مقوای بهداشتی بلکه بهترین و مرغوب ترین مقوای موجود در بازار را تهیه می نمائیم زیرا که سلامت افراد برای ما بسیار با اهمین است. در بین همکاران ما افراد زیادی هستند که از مقوا های پشت طوسی یا مقواهای ضایعاتی در تولید محصول شان استفاده می کنند تا قیمت تولید را کاهش دهند و از سوی دیگر حاشیه سود مناسبی برای خود ایجاد نمایند. اما ما از این روش بهره نمی گیریم زیرا معتقد هستیم که سلامت و جان انسان ها نباید بازیچه طمع پول و … گردد.

جعبه ترحیم , جعبه مقوایی ترحیم

جعبه مجالس ترحیم

همانطور که بالا ذکر شد انتخاب یک جعبه ترحیم با کیفیت و طراحی شیک خاطر شما در مراسم عزیز از دست رفته تان راحت می نماید و این یعنی تجربه یک پذیرایی  لوکس و بی دغدغه با لوکس پک!

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
  • vgh_68
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
  • 233 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه