جعبه پیتزا خام , جعبه پیتزا عمومی

شما نمی توانید همه را خوشحال کنید زیرا پیتزا نیستید! مقاله خود را با این جمله آغاز کردیم که در شبکه های اجتماعی بسیار پرطرفدار بود. چه کسی می تواند به یک پیتزای ترد که در دهان آب می شود نه بگوید؟ پیتزاها چه گوشتی و چه سبزیجات، با ده ها طعم خوشمزه برای همه سلیقه ها جذاب هستند. سالانه بیش از 5 میلیارد پیتزا در سراسر جهان فروخته می شود. پس چگونه باید بسته بندی مناسب را برای حفظ این طعم عالی انتخاب کنیم؟

هنگام انتخاب جعبه پیتزا به چه نکاتی باید توجه کرد؟

جعبه های پیتزا باید بهداشتی باشند، سبک اما در برابر ضربه مقاوم باشند، روغن و رطوبت را جذب کنند و طعم و تردی پیتزا را حفظ کنند. راه حل ایده آل بسته بندی که تمام این ویژگی ها را فراهم می کند، جعبه های مقوایی راه راه است! جعبه های پیتزا که از جعبه های مقوایی راه راه تولید می شوند، در حین حمل پیتزا به دقت از تلاش آشپزان محافظت می کنند تا مصرف کننده از آن لذت ببرد.

اندازه

ما ابعاد مختلف جعبه پیتزا آماده، مانند جعبه های پیتزا بزرگ و جعبه های پیتزا کوچک را تولید می کنیم. جعبه های پیتزا که مناسب ترین سایز برای اندازه های پیتزای فروخته شده هستند، از پخش شدن، برگرداندن و ریختن مواد در حین حمل و نقل جلوگیری می کند. جعبه های پیتزا در طیف گسترده ای از محصولات مانند جعبه پیتزا کارتن راه راه، جعبه پیتزا گرد، جعبه پیتزا قفل دار وجود دارد. جعبه پیتزا قفل شده جعبه ای است که پس از قرار دادن پیتزا در داخل آن کاملا بسته می شود. تیم فروش ما شما را در تعیین ابعاد جعبه پیتزا مناسب برای محصولات و نیازهای شما راهنمایی می کند.

جعبه پیتزا خام , جعبه پیتزا عمومی

مواد

بهترین ماده برای ساخت جعبه پیتزا مقوا راه راه است. جعبه های راه راه استحکام بالایی دارند. با وجود استحکام بالا، محصولی بسیار سبک است که دلیل مهمی برای اولویت است. جعبه های مقوایی راه راه که برای پیتزاهای خود انتخاب می کنید باید استانداردهای کیفی لازم را داشته باشند. جعبه های تولید شده در لوکس پک با مقوای بهداشتی که از سازمان استاندارد و سازمان غذا و دارو مجوز دارند برای تحویل پیتزا ارائه می دهد.

شکل

جعبه‌های مربعی بیشتر مناسب برای پیتزای گرد استاندارد، پیتزای سبک Pinsa Romana یا پیتزای تکه‌ای ترجیح داده می‌شوند. جعبه های مربع پیتزا مزیت چیدمان و حمل را دارند. گزینه های جعبه پیتزا ما با سینی های مخصوص سس نیز جایگزین مناسبی برای تولیدکنندگانی است که می خواهند سس پیتزا خود را به طور مناسب در جعبه قرار دهند.

چاپ

طراحی و کیفیت چاپ جعبه پیتزا باعث جذابیت محصول شما می شود. آگاهی از برند شما را افزایش می دهد. پیتزاهای شما که با دقت تهیه شده اند با بسته بندی خوش طراحی چشم نواز خواهند بود. جعبه های پیتزا چاپ شده یا یا جعبه پیتزا خام را می توان با توجه به برند شما ترجیح داد. تیم متخصص طراحی گرافیک لوکس پک برای طراحی چاپ جعبه پیتزا با شما همفکری می کند و خدمات طراحی گرافیکی بی نظیری را به شما ارائه می دهد.
چگونه جعبه پیتزای مناسب برای کسب و کار خود انتخاب کنیم؟

تجربه ی مشتری

ما با شما فکر می کنیم تا پیتزای شما را به بهترین شکل ممکن به دست مشتریانتان برسانیم. ما با هم جعبه پیتزا عمومی را متناسب با نیاز شما ایجاد می کنیم. با ما تماس بگیرید تا پیتزاهای خود را که لحظات شادی مشتریان شما را به اشتراک می گذارند و به مشتریان شما شادی می بخشد، در جعبه مناسب داشته باشید

بهترین قیمت

جعبه های مقوایی راه راه را می توان با دست نصب کرد. به دلیل سبکی مزیت انباشتگی را فراهم می کند. ما سفارشات شما را در اندازه و تعداد متناسب با نیاز شما ایجاد می کنیم. هنگام انتخاب و خرید جعبه پیتزا می توانید با ما تماس بگیرید تا جعبه باکیفیت را با بهترین قیمت تهیه کنید. برای ما خوشحال کننده خواهد بود تا در خدمت شما باشیم.

جعبه پیتزا خام , جعبه پیتزا عمومی

بازیافت در جعبه های پیتزا

جعبه پیتزا مقوایی راه راه، بهداشتی، یکبار مصرف، سازگار با محیط زیست و 100% قابل بازیافت است. امکانات حمل و نقل و نمایش را بر اساس استانداردهای ایمنی مواد غذایی فراهم می کند. مهمترین ماده اولیه مقوای راه راه کاغذ است. در حالی که سایر انواع بسته بندی ممکن است 4000 سال طول بکشد تا در طبیعت تجزیه شوند، مقوا راه راه تنها در سه ماه بازیافت می شود.

دستورالعمل های بازیافت را بررسی کنید

جعبه های پیتزا مقوایی راه راه را می توان چندین بار بازیافت کرد. برای بازیافت جعبه های پیتزای مقوایی راه راه استفاده شده خود؛

  • جعبه های دست دوم را بشکنید
  • سطل ها را از سایر زباله ها جدا کنید.
  • آن را در سطل های بازیافت که برای کاغذ در نظر گرفته شده است بیندازید
امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
  • vgh_68
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۲
  • 76 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه