حجله علی انصاریان , عکس حجله عزا علی انصاریان ,

هنوز خورشید روز پانزدهم بهمن ماه 1399 غروب نکرده بود که غروب غم انگیز زندگی علی انصاریان فوتبالیست و هنرمند کشورمان در سن 43 سالگی رقم خورد. علی انصاریان که مدت دو هفته با بیماری منحوس کرونا در بیمارستان فرهیختگان تهران دست و پنجه نرم می کرد در آخر نتوانست کرونا را شکست دهد و تسلیم مرگ شد.

چرا علی انصاریان ازدواج نکرده بود ؟

علی انصاریان بارها در مصاحبه های خود اعلام کرده بود که پس از فوت پدرش بر اثر بیماری سرطان با اینکه علاقه زیادی به ازدواج دارد اما تصمیم گرفته است تا ننه علی را تنها نگذارد. او حتی در پروژه های سینمایی و فعالیت های هنری خود که به ناچار به شهرستان ها سفر می کرد مادر خود را نیز با خود همراه می کرد تا تنها نباشد.

از همین رو باتوجه به اینکه از قدیم در کشور ما رسم بوده است برای جوانان ناکام حجله قرار می دادند. هم محله هایی علی انصاریان بازیکن پیشکسوت پرسپولیس و استقلال که سال ها برای تیم ملی ایران نیز توپ زده بود بر طبق همین رسم با شنیدن خبر فوت علی انصاریان از مراکز کرایه حجله عزا، حجله هایی تهیه کردند و در مقابل منزل آن مرحوم قرار دادند حجله هایی که عکس علی انصاریان هم بر روی آن چسبانیده شده است.

حجله علی انصاریان , عکس حجله عزا علی انصاریان ,

یکی از خبرگزاری ها متن غم انگیزی در مورد حجله ترحیم علی انصاریان نوشته بود :

کاش مادرش از آن سوی حجله بگذرد، کاهش نگاه «ننه علی» به قاب عکس پسر نیافتد. کاش … کاش اصلا این قاب روی حجله سکانسی از یک کار جدید علی انصاریان بود که با یک کات تمام می شد و بچه های صحنه حجله را جمع می کردند و ادامه کار آن خنده های از ته دل علی بود…

فیلم حجله عزا علی انصاریان در خیابان مولوی

واکنش علی ضیا به عکس حجله علی انصاریان

علی ضیا مجری جوان تلویزیون که همواره بازیکنان فوتبال پای ثابت مصاحبه های برنامه او هستند و خودش نیز علاقه زیادی به کل کل های فوتبالی دارد. در صفحه شخصی خودش در توئیتر به عکس حجله انصاریان واکنش نشان داد و نوشت :

رفیق دو سال پیش که اومده بودی سر برنامه، محمد پیرزاده این عکسو ازت گرفت، چقدر اونروز خندیدیم از دستت، هیچوقت فکرشو نمی‌کردم بشه عکس رو حجله‌ات

حجله علی انصاریان , عکس حجله عزا علی انصاریان ,

 

علی انصاریان ناکام از سیمرغ

این روزها که مصادف با برگزاری جشنواره فیلم فجر نیز هست برای اهالی هنر روزهای سختی می باشد زیرا که علی انصاریان امسال با دو فیلم رمانتیسم عماد و طوبا و فیلم مصلحت در جشنواره حضور دارد و در حالی که باید عکس هایش بر روی فرش قرمز کاخ جشنواره در معرض دید همگان قرار بگیرد اما دست سرنوشت حالا عکس او را بر روی حجله عزا قرار داده است.

ساعتی پس از فوت علی انصاریان بازیگر چهل و سه ساله کشورمان روابط عمومی جشنواره فیلم فجر آخرین مصاحبه او را منتشر کرد که در انتهای آن علی انصاریان خطاب به فرد مصاحبه شونده می گوید سیمرغ رو بدید ما بریم.

فیلم آخرین مصاحبه علی انصاریان

 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
  • vgh_68
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
  • 1167 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه