تم تولد مینیون , خرید تم تولد مینیون , تم تولد مینیون دخترانه , تم تولد مینیون پسرانه

تم تولد مینیون

مینیون را می توان به جرئت یکی از محبوب ترین شخصیت های کارتونی در چند سال اخیر دانست کاراکترهایی که اولین بار در فیلم های من نفرت انگیز متولد شدند و پس از آن در من نفرت انگیز 2 و مینیون ها ادامه پیدا کردند.

این شخصیت های کارتونی آنچنان در میان کودکان محبوب شده اند که آنها کاملا علاقه دارند که هر چیزی که می خرند رد و اثری از مینیون بر روی آنها باشد حتی لباس های طرح مینیون در میان بچه ها از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. در ادامه این مطلب به بررسی تم تولد مینیون دخترانه و تم تولد مینیون پسرانه می پردازیم . نمونه های از کیک تولد طرح مینیون خواهیم دید و محصولاتی که برای برگزاری تم تولد مینیون لازم دارید را برای شما فراهم خواهیم نمود تا با فراغ بال و به سهولت بتوانید اقلام مورد نیاز خود را تهیه نمائید.

   تم تولد مینیون , خرید تم تولد مینیون , تم تولد مینیون دخترانه , تم تولد مینیون پسرانه

داستان انیمیشن مینیون ها چیست ؟

مینیون ها موجودات تک سلولی بودند که از اعماق دریا بالا آمدند و رشد کردند هدف آنها پیدا کردن بزرگ ترین و شرورترین تبهکار جهان بود تا به او خدمت کنند. آن ها صاحبان زیادی داشتند اما با اشتباهات خود آن ها رو از بین می بردند.

مینیون ها اربابان خود را چگونه از بین می بردند؟

تیرکس دایناسوری یود که با اشتباه یکی از مینیون ها داخل آتش فشان افتاد، بعد از آن یک انسان اولیه با راهنمایی اشتباه یکی از آن ها توسط خرس کشته شد، مینیون ها فرعون مصر را موقع ساخت اهرام مصر ناخواسته کشتند، بعد یک خون آشام را به عنوان ارباب خود انتخاب کردند، مینیون ها برای خوشحالی خون آشام در روز تولدش پرده ها را کنار زدند ولی نور آفتاب باعث پودر شدن ارباب شد، ارباب بعدی ناپلئون بود که با محاسبه اشتباه پرتاب گلوله مینیون ها کشته شد، آن ها از دست سربازان ناپلئون فرار کردند و به یک غار در قطب جنوب پناه بردند بعد از مدتی به خاطر نداشتن ارباب به افسردگی دچار شدند یکی از مینیون ها به نام کوین قصد کرد به دنبای انسان ها برورد تا ارباب شرور جدیدی پیدا کند و نیاز به چند نفر برای همراهی داشت استوارت و باب داوطلب شدند تا کوین را در این سفر یاری کنند.  آن 3 در سال 1968 به نیویورک رسیدند  آن جا از تلویزیون متوجه برگزاری همایشی با حضور بزگترین تبهکاران جهان به میزبانی شرورترین آن ها اسکارلت ختم خفن شدند و در آن همایش شرکت کردند.

تم تولد مینیون , خرید تم تولد مینیون , تم تولد مینیون دخترانه , تم تولد مینیون پسرانه

مینیون ها در خدمت اسکارلت !

اسکارلت اعلام کرد نیاز به استخدام چند نوچه برای یک نقشه بزرگ دارد مسابقه ای برگزار کرد که هر کس بتواند یاقوت سرخ را از چنگ اسکارلت درآورد برنده میشود در بین تلاش همه تبهکاران باب که به دنبال خرس عروسکی خود بود اتفاقی یاقوت را گرفت و مینیون ها برنده مسابقه و نوچه اسکارلت شدند

اسکارلت آن ها را به خانه خود برد و نقشه خود برای دزدین تاج ملکه انگلیس را برای آن ها گفت و قول داد در صورت موفقیت در عملیات آرزو های آن ها را برآورده کند. مینیون ها که از پیدا کردن ارباب جدید خوشحال بودند به قبیله خود در قطب جنوب خبر دادند که به لندن  بیایند.

همسر اسکارلت به نام هرب یک مخترع شرور بود که برای موفقیت در عملیات دزدی اسکارلت ابزارهای قدرتمندی برای مینیون ها ساخت، برای باب دستکش و کفشی ساخته بود که باعث بلندی و قدرت دست و پاهای او میشد، برای استورات کلاهی ساخته بود که با آن توانایی هیپنوتیزم افراد را پیدا میکرد و برای کوین اسلحه ای که مواد مذاب پرتاپ میکرد.

همگی در روز تاج گذاری ملکه به لندن  و به برج نگهبانی تاج رفتند کوین در آهنی را با اسلحه مواد مذاب خود از بین برد استورات با کلاه خود نگهبانان را هیپنوتیزم کرد، به نگهبان  پیر تاج رسیدند و قبل اینکه او را از سر راه بردارند پیرمرد زنگ خطر را به صدا درآورد و نگهبانان انگلیس را آگاه کرد، مینیون ها از ترس فرار کردند و به پارک سلطنتی لندن رسیدند باب که ترسیده بود شمشیر اساطیری درون تخته سنگ را با قدرت دستکش هایش درآورد طبق یک افسانه قدیمی هر کسی این شمشیر را از سنگ بیرون آورد پادشاه انگلستان خواهد بود. نگهبانان که شاهد این صحنه باشکوه بودند باب را برای پادشاهی به قصر بردند و مراسم تاج گذاری برای او برگزار کردند .

اسکارلت که از این موضوع آگاه شد و تصور میکرد مینیون ها به او خیانت کرده اند به سراغشان رفت  مینیون ها برای خدمت به اسکارلت قول دادند او را ملکه انگلستان کنند اما طبق قانون یک فرد تبهکار نمیتوانست به این مقام برسد پس باب قانون را تغییر داد تا اسکارلت بتواند ملکه شود

از آنجا که اسکارلت فرد شروری بود تصمیم گرفت از شر میمون ها خلاص شود به دستور او هرب مینیون ها را به شکنجه گاه برد تا آنها را بکشد اما شمشیر و دار و … روی موجودات تک سلولی تاثیر نداشت، هرب برای دور ماندن مینیون ها از دید اسکارلت به ناچار آن ها را در سلولی زندانی کرد.

چرا اسکارلت دستور قتل مینیون ها را صادر کرد؟

مینیون ها  از طریق فاضلاب از زندان فرار کردند و باز هم تلاش کردند برای خدمت به اسکارلت به سراغ او بروند در روز مراسم تاج گذاری اسکارلت به عنوان ملکه انگلیس به قصر رفتند از آنجا که نگهبانان مانع ورود آن ها شدند مینیون ها تصمیم گرفتند از طریق سقف وارد تالار شوند روی لوستر بزرگ تالار بودند که با زنبور مواجه شدند و از ترس روی لوستر دویدند و این باعث سقوط لوستر روی اسکارلت شد اما این زن شرور به خاطر لباس های خاصی که هرب برای او ساخته بود زنده ماند و به تبهکارانی که در مراسم تاج گذاری حضور داشتند دستور داد مینیون ها را بکشند تا بنوانند نوچه او شوند.

تبهکاران باب و استورات را دستگیر کردند اما کوین فرار کرد و به یک کافه در شهر رفت و آنجا ملکه الیزابت واقعی را دید از ملکه برای آزادی دوستانش کمک خواست و ملکه قبول کرد و برای مبارزه با اسکارلت آماده شد از طرفی کوین برای به دست آوردن سلاح به آزمایشگاه هرب رفت و در آنجا اتفاقی وارد یک دستگاه شد و آن را روشن کرد و ناگهان کوین بسیار بزرگ شد و با استفاده از این وضعیت جدید تمامی تبهکاران و در نهایت خود اسکارلت را شکست داد اما اسکارلت و هرب موفق به فرار شدند و باب هم با همان دستگاه به حالت اولیه خود برگشت. مراسم تاج گزاری ملکه واقعی برگزار شد در آن مراسم باب و اسنورات و کوین به همراه کل مینیون ها حضور داشتند،  ملکه به باب یک تاج کوچک برای گذاشتن بر سر خرس عروسکی اش، به استورات یک گیتار و به کوین مقام سر اعطا کرد.

اسکارلت و هرب از شلوغی مراسم استفاده کردند و مخفیانه تاج را دزدیدند و فرار کردند و مینیون ها برای پس گرفتن تاج دنبال آن ها رفتند اما در مسیر پسر بچه ای به نام گورو با اسلحه یخ زن لیزری اسکارلت و هرب را در یخ اسیر کرد و تاج به دست آورد و رفت مینیون ها که قدرت گورو را دیدند ارباب جدید خود را پیدا کردند و برای خدمت به او رفتند.

تم تولد مینیون دخترانه یا تم تولد مینیون پسرانه است ؟

خیلی ها این سوال برایشان پیش می آید که تم تولد مینیون دخترونه است یا پسرونه ! در پاسخ به این سوال ما به مشتریان مان همیشه می گوییم چون مینیون ها موجوداتی تک سلولی هستند پس جنسیت در آنها معنایی ندارد و اگر فرزند شما علاقه ویژه ای به آنها دارد می توانید با خرید تم تولد مینیون رضایت قلبی را برای آنها به ارمغان بیاوردید.

تم تولد مینیون , خرید تم تولد مینیون , قیمت تم تولد مینیون

ایده های جشن تولد مینیون

برای برگزاری یک تم تولد شما نیاز به اقلامی دارید که در راستای موضوع تم شما طراحی شده باشند برای مثال هنگامی قصد برگزاری جشن تولد مینیون ها را دارید باید کیک با طرح مینیون سفارش دهید یا ظروف یکبار مصرف طرح مینیون خریداری کنید و برای تزئین از ریسه مینیون و بنر طرح مینیون استفاده نمائید.

لوکس پک با افتخار کامل ترین پک تم تولد مینیون را در سبد محصولات خود دارد بطوری که اگر شما بنا داشته باشید لباس تم تولد مینیون هم سفارش دهید می توانید از میان مدل های موجود در لوکس پک انتخاب نمائید. یا طرح مورد نظر خود را برای ما ارسال نمائید تا بر روی تیشرت ها چاپ شود.

تم تولد مینیون , خرید تم تولد مینیون , تم تولد مینیون دخترانه , تم تولد مینیون پسرانه

نمونه طرح کیک مینیون ساده

تم تولد مینیون , خرید تم تولد مینیون , قیمت تم تولد مینیون , تم تولد مینیون دخترونه

ایده بادکنک آرایی تم تولد مینیون

خرید تم تولد مینیون

برای برگزاری شکوهمندانه تم تولد مینیون فرزندتان می توانید تمامی اقلام مورد نیاز خود را با قیمت مناسب از سایت لوکس پک سفارش دهید. ما همچون گذشته با پایبندی به شعار لوکس پک که برگزاری بی دغدغه مراسم ها است توانسته ایم اقلام زیادی از نیازمندی های شما را در این زمینه تامین نمائیم. کافیست برای ثبت سفارش از طریق لینک خرید محصولات اقدام نمائید یا با شماره های لوکس پک تماس بگیرید. لوکس پک انواع تم تولد را در سبد محصولات خود گنجانده است برای خرید تم تولد از دسته بندی تم تم تولد می توانید اقدام نمائید.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه