پک پذیرایی ختم , پک پذیرایی مراسم ختم , پک پذیرایی مراسم ترحیم , پک مراسم ترحیم , میوه ختم , بسته پذیرایی ختم

اگر جدیدا به مجالس ختم و ترحیم رفته باشید و برای همدردی با دوستان و بستگان در مساجدی که ختم برگزار می کنند حضور پیدا کرده باشید احتمالا با بسته پذیرایی ختم ماجه شده اید. این بسته پذیرایی ترحیم که بسیار لوکس و زیبا تهیه شده اند معمولا در انتهای مراسم به شما داده می شود تا با میل کردن آنها فاتحه ای برای آن عزیز تازه گذشته قرائت نمائید.

بسته پذیرایی ختم , پک پذیرایی ختم , پک پذیرایی مراسم ختم , پک پذیرایی مراسم ترحیم , پک مراسم ترحیم , میوه ختم , بسته پذیرایی ختم

بسته پذیرایی ختم معمولا در کیسه های زیپ کیپ دسته دار یا جعبه های مقوایی پذیرایی که به همین منظور طراحی شده اند تهیه و توزیع می شود. اما از آن جایی که خانواده عزادار در آن زمان دل و دماغ خرید و تهیه این بسته های پذیرایی را ندارند ما در مجموعه لوکس پک با استفاده از بهترین مواد غذایی پک ختم مورد نظرشان را تهیه و در محل توزیع به آنها تحویل می دهیم.

تهیه این بسته ها شاید در نگاه اول کار ساده ای برای هر فرد بنظر بیاید ولی با توجه به تعداد اقلامی که باید در بسته بندی قرار بگیرد قطعا کاری بس دشوار و خسته کننده خواهد بود. زیرا اگر بخواهید از فروشگاه های محلی این اقلام را تهیه کنید طبعا باید قیمت بالایی برای تهیه هر پک پذیرایی ختم کنار بگذارید در صورتی هم قصد تهیه اقلام بصورت عمده از مراکز عمده فروشی را داشته باشید باید مسافت زیادی را در شهر برای تهیه اقلام بروید .

ما در مجموعه لوکس پک کار را برای شما آسان کرده ایم کافی است با همکاران ما تماس بگیرید و اقلام مورد نیاز برای بسته پذیرایی ختم خود را با ما در میان بگذارید همکاران ما قیمت هر پک را خدمت شما اعلام خواهند کرد. از آن جایی که ما روزانه تعداد زیادی بسته پذیرایی در لوکس پک برای مشتریان خود آماده می کنید قیمت تمام شده خرید اقلام پک به جهت خرید عمده از سوی ما پایین تر است و همین موضوع سبب می گردد که قیمت پک ختم ما در مقایسه با قیمت پکی که شما تهیه می کنید قابل مقایسه نباشد !

نداشتن زمان کافی و همچنین حال و حوصله برای تهیه بسته پذیرایی را در کنار مزیت قیمتی قرار دهید قطعا شما هم به این نتیجه خواهید رسید که بسته های پذیرایی ختم خود را در لوکس ترین حالت ممکن از لوکس پک تهیه نمایید.

لوکس پک برای شما بهترین کیفیت را به ارمغان خواهد آورد کافیست پک مورد نظر خود را انتخاب نمائید در صورتی که بسته های پیشنهادی های ما مورد نظر شما نبود و تمایل داشتید که اقلام دیگری را جایگزین نمائید کافیست به همکاران ما اعلام نمائید.

بسته های پذیرایی لوکس پک امکان سفارشی سازی را دارد و همه اقلام موجود در آنها را می توانید با توجه به سلیقه و بودجه موردنظر تان سفارشی سازی نمائید. پس از آنکه شما اقلام مدنظرتان را به همکاران واحد فروش ما اعلام نمائید در کوتاه ترین زمان ممکن قیمت پک موردنظرتان محاسبه و به شما اعلام می گردد. پس از آن در صورتی که تمایل به ثبت سفارش داشته باشید با پرداخت 60 درصد از هزینه سفارش فرایند بسته بندی پک ها آغاز شد.

مابقی هزینه پک ترحیم را در زمان تحویل سفارش پرداخت خواهید کرد و با خیالی راحت با لوکس پک پذیرایی لوکسی از مهمان هایتان انجام خواهید داد.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه