مدیران کسب و کارها به تشویق پرسنل خود برای بازگشت از دورکاری و پایان دادن به قرنطینه کرونا ادامه می دهند و بسیاری از آنها مشوق های گوناگونی برای کارمندان خود ارائه داده اند. ما نیز امیدواریم تا تاکتیک های آنها برای کارگران ایالات متحده تاثیر بگذارد تا خانه را به سمت دفاتر کار ترک نمایند.

بر اساس مقاله اخیر وال استریت ژورنال حضور و غیاب ادارات اروپا به 70 درصد و در خاورمیانه به بیش از 90 درصد رسیده است . اگر این روند در ایالات متحده نیز برقرار شود. بازگشت به دفتر کار به پیمانکاران نظافت و بازیافت که از زمان شیوع بیماری همه گیری کرونا با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند کمک شایانی خواهد کرد. با این حال تعداد جعبه پیتزاهای تحویل داده شده به ساختمان های اداری در سراسر کشور نیز افزایش پیدا می کند.

 جعبه پیتزا خام , جعبه پیتزا عمومی

جعبه پیتزا چه ربطی به بازگشت کارمندان به اداره دارد ؟

طبق مقاله ای در مجله فورچون؛ مهمانی های پیتزا از جمله مشوق هایی که کارفرمایان برای بازگرداندن افراد به دفتر استفاده می کنند. با این حال، پیمانکاران نظافتی متوجه خواهند شد که این مهمانی های پیتزا مشکلاتی را برای ضایعات آنها فراهم خواهم کرد.

صنعت پیتزا فروشی در آمریکا سالانه از حدود 3 میلیارد جعبه پیتزا راه راه استفاده می کند که تعداد زیادی از این جعبه ها به مکان اداری تحویل داده می شود. انداختن جعبه های پیتزا استفاده شده در سطل های زباله، به انباشت زباله های می افزاید.

وقتی نوبت دور انداختن جعبه های پیتزا می رسد. متخصصان و مدیران نظافت باید رویکرد متفاوتی داشته باشند. آها نیاز به مدرک دکتری دستور العمل های مدیریت جعبه پیتزا دارند.

بازیافت جعبه پیتزا بعد از مهمانی را تمرین کنید

در اینجا نحوه کسب مدرک دکتری بازیافت آمده است :

به صاحبان سختمان و متولیان ادارات اطلاع دهید که جعبه های پیتزا از مقوای راه راه ساخته شده اند که قابلیت بازیافت دارد. همچنین لیست تمام مراکز بازیافت که جعبه پیتزا بازیافت می کنند را در اختیارشان قرار دهید.
جعبه های خالی را در سطل های بازیافت اداره یا سازمان خود قرار دهید و مطمئن شوید که سطل های موجود در محل شما به اندازه کافی بزرگ هستند تا جعبه ها را ذخیره کنند.
در بیشتر موارد روی جعبه پیتزا خام مقدار کمی چربی وجود دارد که در بازیافت اختلالی ایجاد نمی کند با این حال، مطمئن شوید که جعبه هایی که به شدت با روغن پوشیده شده اند را در سطل زباله بیندازید.
باقی مانده پیتزا را در سطب رباله یا بهتر است در سطل کمپوست بیاندازید.
پس از چندین مهمانی پیتزا سطل بازیافت را تمیز کنید و در صورت لزوم از چربی گیر استفاده نمائید.

جعبه پیتزا خام , جعبه پیتزا عمومی

به دنبال جداسازی مواد مواد اضافی باشید

قبل از بازیافت جعبه پیتزا آماده مطمئن شوید که آیا در داخل آن کاغذ رپینگ وجود دارد یا خیر. کاغذ کف  سینی اغلب کاغذ گوستی با کاغذ مومی است بدون توجه به جنس آن که قابل بازیافت هست یا خیر بهتر است آنها در سطل زباله بیندازید زیرا معمولا چربی زیادی روی آنها وجود دارد که قابل بازیافت نیستند.

بسیاری از پیتزا فروشی ها یک هولدرهای پلاستیکی در جعبه قرار می دهند که یک محافظ پلاستیکی با سه شاخه و رویه صاف است تا درب جعبه با پیتزا در تماس قرار نگیرد. با توجه به اینکه این قطعات پلاستیکی و قابل بازیافت هستند با این حال توصیه می شود به دلیل اندازه کوچک و فاقد ارزش بودن انها را نیز در سطل زباله بیاندازید.

بیشتر پیتزا فروشی ها از کاتالوگ و بروشور استفاده می کنند که به همراه منو و کوپن تخفیف برای شما ارسال می گردد این موارد نیز کاملا قابل باریافت هستند. اگر منگنه نیز استفاده شده بود نیازی به برداشتن نیست زیرا هنگامی که جعبه بازیافت می شود منگه ها جدا می گردند.

فارغ التحصیل دکترای پایداری شوید !

دکتری شما با مزایای زیست محیطی همراه است. هر جعبه پیتزا طرح عمومی استفاده شده را قبل از اینکه در سطل زباله ریخته شود می توان تا هفت بار بازیافت کرد. این امر ورود جعبه های مقوایی را به محل های دفن زباله به تاخیر می اندازد و تا زمانی که قرار است که تبدیل به زباله شوند الیاف آنها به حدی نازک شده اند که سریع تر از بین می روند و به کاهش میزان زباله در محل های دفن کمک می کنند.

پس از جشن پیتزا اداری بعدی لذت ببرید و با آگاهی از آن که این جعبه ها بازیافت خواهند شد و به خروجی زباله های سازمان شما نمی افزایند طعم بهتری از پیتزا ها را تجربه نمائید.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
  • vgh_68
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۲
  • 72 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه