رانی یکی از انواع نوشیدنی‌های خوشمزه و لذیذ است که نیاز به معرفی چندانی ندارد چرا که همگان با آن آشنا هستند و طعم بی نظیر آن را چشیده‌اند. طعم‌های گوناگون و ترکیبات بی نظیر از تکه‌های میوه و چشیدن طعم واقعی میوه از جمله ویژگی‌های چشمگیر این نوع نوشیدنی است که به سرعت در بازار ایران مورد استقبال کودکان، جوانان و حتی مسن‌ترها قرار گرفت.
قطعاً همه‌ی کسانی که در صنعت آبمیوه فعالیت می کنند به خوبی می دانند که شرکت رانی متعلق به شخصی بنام عادل العوجان، سرمایه گذار عربستانی است. این شرکت از اولین شرکت‌هایی بود که آب میوه پالپ دار را در طعم‌های مختلف تولید و روانه بازار کرد.
این نوشیدنی در ابتدا در قوطی‌های آلومینیومی و بعد به تدریج در بطری‌های شیشه‌ای، PET و تتراپک تولید و عرضه شد که در بازار ایران هنوز خرید عمده رانی با بسته بندی قوطی آن رواج بیشتری دارد. رانی در چندین طعم مختلف مانند پرتقال، هلو، گلابی، آلبالو، انبه، انگور و… تولید می شود و تفاوت چشمگیر آن با دیگر نمونه‌های خود، وجود تکه‌هایی از خود میوه در آن است که فرصت چشیدن طعم میوه‌ها همراه با آبمیوه را به علاقمندان خود می دهد.
در این جا به معرفی برند رانی و انواع آن و شرکت پخش رانی در تهران پرداخته‌ایم:

معرفی رانی

برند رانی یکی از پرچمداران پیشتاز در صنعت آبمیوه در سراسر خاورمیانه و ایران است. در حال حاضر محصولات این برند در طعم‌های گوناگون پرتقال، موز، لیمو، آناناس، انبه، توت فرنگی و… در دسترس قرار دارند. این محصول طی سال‌های متوالی توانست نام تجاری شناور ( آبمیوه‌ای با تکه‌هایی از میوه واقعی) را به خود اختصاص دهد.
امروزه محصولات این برند در دو گروه آبمیوه پاپ دار و بدون پالپ در بازار برای فروش عمده رانی موجود هستند.

تاریخچه تولید آبمیوه رانی

داستان تولید این نوشیدنی از این قرار است که سال‌ها پیش مالک این برند یعنی عادل العوجان در سفر خود به کشور ژاپن با یک آبمیوه متفاوت با طعم میوه واقعی و تکه‌هایی از خود میوه آشنا می شود که جرقه‌ای در ذهن آن ایجاد می کند. و این چنین شد که عادل العوجان تصمیم به تولید آبمیوه‌هایی با تکه‌های خرده شده از همان میوه گرفت.
بعد از وارد شدن این نوشیدنی به بازار ایران به یکباره مخاطبان بیشماری را به سوی خود جذب کرد و جایگاه ویژه‌ای در بازار ایران پیدا کرد. استقبال مردم ایران از این نوشیدنی باعث شد تا عادل العوجان سرمایه گذار عربستانی و مالک برند رانی ، تصمیم به احداث یک خط تولید در ایران بگیرد و این تصمیم بزرگ در سال 2009 به انجام رسید.

 خرید رانی , خرید عمده رانی , قیمت رانی عمده

انواع آبمیوه‌های رانی

همانطور که گفتیم این نوع نوشیدنی دارای طعم واقعی میوه و تکه‌هایی از خود میوه است به همین علت در بین انواع آبمیوه‌های دیگر از محبوبیت خاصی برخوردار است. این نوشیدنی دوست داشتنی با عرضه طعم‌های پرتقال، هلو، لیمو، موز، آناناس، انگور و… لذت چشیدن طعم میوه‌های متفاوت در هر فصل را برای مصرف کنندگان فراهم آورده است.
در این بخش از نوشتار به معرفی برخی از طعم‌های این محصول پرداخته‌ایم:

رانی موز توت فرنگی

مالک این برند برای جلب رضایت مصرف کنندگان محصول خود، به تولید نوشیدنی‌های ترکیبی لذیذی مانند موز توت فرنگی پرداخته است. نوشیدنی موز توت فرنگی به میزان 240 میلی لیتر در قوطی‌های آلومینیومی بسته بندی و عرضه می شوند که بیشتر در کافه‌ها مورد استقبال واقع شده‌اند.
این نوع نوشیدنی حاوی 114 کیلو کالری انرژی، 22.4 گرم قند، پتاسیم و ویتامین C است که می تواند انرژی از دست رفته بدن افراد بعد از یک روز کاری سخت را به بدن آنها بازگرداند. بد نیست بدانید این نوع ترکیب بیشتر شبیه به اسموتی است که قطعاً تجربه شیرینی را برای شما ایجاد می کند.

رانی لیمو

قطعاً زمانی که در حال نوشیدن یک آبمیوه هستیم، حس کردن تکه‌ای از آن میوه زیر دندانمان طعم و مزه آبمیوه را برایمان دوچندان می کند. نوشیدنی لیمو مانند دیگر نوشیدنی‌های این برند از پالپ‌های لیمو در خود برخوردار است که حال و هوای شما را عوض خواهد کرد.
این نوشیدنی مانند دیگر محصولات این برند به میزان 240 میلی لیتر حجم و در قوطی‌های فلزی بسته بندی می شود و حاوی 114 کیلو انرژی و 22.49 گرم قند است. لیمو سرشار از ویتامین C، منیزیم و ویتامین B است و رانی لیمو به علت دارا بودن درصدی از این ویتامین‌ها می تواند انرژی مورد نیاز بدن را تامین کند.

رانی انبه

انبه یکی از لذیذ‌ترین و سالم‌ترین میوه‌ها است. این میوه علاوه بر طعم خاص و بی نظیرش دارای خواص بیشماری برای بدن انسان است.
انبه سرشار از مواد معدنی، ویتامین‎‌ها و آنزیم‌های مفید برای سلامتی بدن است و به درمان بیماریی‌هایی نظیر مشکلات بینایی، پوست و مو، سرطان، مشکلات روده و معده و… بسیار اثر بخش عمل می کند. رانی دوست داشتنی با تولید آبمیوه انبه لذت چشیدن یک نوشیدنی استوایی همراه با تکه‌هایی از انبه برای دوستداران این میوه فراهم آورده است.
بسته بندی این آبمیوه نیز مانند سایر محصولات دیگر است.

رانی پرتقال

قطعاً نوشیدنی پرتقال برای همگان همیشه اولین انتخاب بوده است. این شرکت با تولید نوشیدنی پرتقال و اضافه کردن پالپ پرتقال به آبمیوه آن را به یک نوشیدنی لذیذتر و مقوی‌تر تبدیل کرده است. ویتامین C موجود در پرتقال، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و در زمستان مانع از سرماخوردگی می شود.
این نوشیدنی نیز مانند دیگر طعم‌ها در قوطی‌های فلزی 240 میلی لیتری بسته بندی می شوند. رانی پرتقال حاوی 113 کیلو کالری و 49/22 گرم قند است.

نوشیدنی آناناس

آناناس سرشار از فیبر و ویتامین C است از این رو نقش بسزایی در تقویت سیستم ایمنی بدن دارد. نوشیدنی آناناس از پر مخاطب‌ترین نوشیدنی‌های رانی است و نوشیدن آن در هر فصلی می تواند حال و هوای شمار عوض کند. این محصول در قوطی‌های تک نفره و 240 میلی لیتری بسته بندی و عرضه می شوند.

کلام آخر…

ما در این نوشتار به معرفی برند رانی و محصولات آن پرداختیم و متوجه شدیم که این نوشیدنی‌ها به نسبت دیگر آبمیوه‌های موجود در بازار از یک تفاوت چشمگیر برخوردار هستند. قیمت رانی عمده مناسب، کیفیت بالا و همچنین وجود پالپ یا همان تکه‌های میوه در این نوع آبمیوه باعث محبوبیت این برند شده است.
در حال حاضر برای خرید رانی محصولات این برند در بازار در دو نوع پالپ دار و بدون پالپ در دسترس قرار دارند.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 8 میانگین: 3.3]
  • vgh_68
  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۹
  • 5038 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه