خرید آبمیوه کوچک , خرید عمده آبمیوه کوچک , خرید عمده آبمیوه کوچک تکنفره , خرید عمده آبمیوه کوچک تکدانه

شاید اگر حال روز کرونا در کشور نبود ما هم به شما توصیه می کردیم که از آبمیوه های طبیعی لوکس پک استفاده نمائید ولی شرایط امروز دنیا با ظهور و بروز ویروس کویید 19 که ما آن را با اسم بیماری کرونا می شناسیم شکل تازه ای به خود گرفته است.

آنقدر مواجه با این بیماری جامعه را دچران بحران کرده است که سبک زندگی جدیدی را در آینده پیش رو خواهیم داشت. که این سبک زندگی کم کم بر پذیرایی ها و دور همی و مراسم های ما بدون شک تاثیری اساسی خواهد گذاشت.

برای مثال در گذشته همواره توصیه به خوردن میوه های تازه و آبمیوه های طبیعی بود ولی الان ما آبمیوه های کارخانه ای را به شما به عنوان گزینه ای مطمئن تر معرفی می کنیم زیرا که این محصولات در خط تولید های اتوماتیک و بطور بهداشتی تولید می شوند و خطر ابتلا به بیماری های نظیر کرونا در آن ها در مقایسه با آبمیوه های طبیعی دست ساز خیلی کمتر است.

خرید آبمیوه کوچک , خرید عمده آبمیوه کوچک , خرید عمده آبمیوه کوچک تکنفره , خرید عمده آبمیوه کوچک تکدانه

آبمیوه کوچک را از کجا بخریم ؟

برای پک های پذیرایی شما نیاز به خرید عمده آبمیوه کوچک دارید اگر این آبمیوه ها را بخواهید از سوپرمارکت ها یا هایپر ها تهیه نمائید طبعا هزینه زیادی را باید بپردازید. ما در لوکس پک به سبب اینکه روزانه تعداد زیادی بسته پذیرایی تهیه و به مشتریان خود ارائه می دهیم. این آبمیوه ها را به طور انبوه و با قیمتی مناسب تر تهیه می نمائیم.

و امکان فروش اینترنتی آبمیوه کوچک به قیمت عمده را نیز در سایت فراهم نموده ایم تا بر همان اصل خود که سهولت برگزاری و پذیرای همایش ، رویداد و مهمانی ها بدور از هر گونه دغدغه است پایبند باشیم.

در لوکس پک امکان خرید عمده آبمیوه کدام برند ها وجود دارد؟

بازار نوشیدنی ها و آب معدنی در سال های اخیر رونق چشمگیری داشته است و برند ها معتبری در این حوزه شکل گرفته اند که برای مثال می توان به برند های سن ایچ ، سان استار، تکدانه، شادلی، گلشن، فروت لند میهن، سانی نس، لیونا شیرین عسل و … اشاره کرد.

لوکس پک امکان خرید عمده آبمیوه تکدانه کوچک ، خرید عمده آبمیوه سن ایچ کوچک، خرید عمده آبمیوه سان استار کوچک و سایر برند های معتبر را برای شما فراهم کرده است. تا با قیمت استثنایی و ارزان ترین قیمت آبمیوه عمده بتوانید در اینترنت با خیالی آسوده خرید نمائید.

آبمیوه عمده به چه صورت عرضه می شود ؟

آبمیوه کوچک تکنفره معمولا در کارتن های 36 عددی و یک طعم خاص عرضه می شوند. اما شما در لوکس پک این محدودیت را نخواهید داشت و می توانید از هر طعمی که دوست دارید و هر تعدادی که مایل هستید سفارش دهید. ما برای شما می توانیم پک آبمیوه با طعم های متنوعی را ارسال نمائیم تا شما دغدغه 36 عدد آبمیوه یک طعم را نداشته باشید. خرید عمده آبمیوه کوچک از لوکس پک امکان انتخاب طعم و خرید تعداد کم به قیمت عمده را برای شما به ارمغان می آورد.

آبمیوه های کوچک معمولا چه طعم هایی دارند و اندازه آن چقدر است ؟

این آبمیوه ها بصورت 200 سی سی میلی لیتر و در طعم های  پرتقالی ، هلو ، آلبالو ، انگور ، هفت میوه بصورت ساده و پالپ دار ارائه می شوند.

برای خرید آبمیوه کوچک تکنفره به قیمت عمده می توانید از اینجا سفارش دهید

یا با شماره های لوکس پک تماس حاصل فرمایید

لوکس پک آمادگی همکاری با سازمان ها، شرکت های خصوصی، استارتاپ ها و برگزار کنندگان همایش، سمینارها و جلسات در تهیه بسته های پذیرایی و اقلام پک پذیرایی را داراست.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
  • vgh_68
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
  • 1679 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه