پک لوازم التحریر , بسته بندی لوازم التحریر , پک لوازم التحریر اقتصادی , پک لوازم التحریر ارزان قیمت , پک لوازم التحریر گلرنگ ,

تهیه لوازم التحریر دغدغه همیشگی دانش آموزان و خانواده‌های آن‌ها در ایام تابستان و روزهای منتهی به شروع سال تحصیلی جدید است. تهیه لوازم التحریر به دلیل تنوع بالا، کار نسبتا سختی به شمار می‌رود و با توجه به بالا رفتن هزینه‌های لوازم التحریر در سالیان اخیر تمایل خانواده‌ها به تهیه پک لوازم التحریر است تا بتواند بخش زیادی از نیازهای فرزندان مدرسه‌ای آن‌ها را پوشش دهد. علاوه بر این پک‌های لوازم التحریر با توجه به اینکه به صورت عمده تهیه می‌شوند، در مقایسه با قیمت لوازم التحریر در فروشگاه‌های سطح شهر، قیمت بهتری دارند.

تهیه بسته لوازم التحریر برای فرزندان پرسنل هولدینگ گلرنگ

گروه صنعتی گلرنگ یا به عبارتی هلدینگ گلرنگ توسط حاج محمد کریم فضلی و از طریق تاسیس شرکت پاکشو که در زمینه تولید شوینده‌ ها فعالیت می‌کرد، در دهه پنجاه پایه گذاری شد. پس از آن حاج کریم فضلی با توسعه شرکت‌های خود برندهای مطرحی همچون سافتلن، گلرنگ و اوه را ایجاد کردد و تا به امروز توسعه گروه صنعتی گلرنگ ادامه داشته است و اکنون این گروه صنعتی یکی از بزرگترین هلدینگ‌های تجاری در ایران و خاورمیانه به شمار می‌روند.

با توجه به این نکات در تابستان سال 1399، فصل مشترک همکاری لوکس پک و گروه صنعتی گلرنگ در تهیه پک لوازم التحریر آغاز شد. به واسطه این همکاری بیش از 3000 بسته لوازم التحریر در 7 مدل مختلف تهیه و از طریق باشگاه مشتریان تارا در اختیار کارکنان بیش از 95 شرکت گروه صنعتی گلرنگ قرار گرفت. این 7 مدل پک لوازم التحریر برای مقاطع دبستان (D1,D2,D)، مقطع متوسطه اول (R1,R2) و مقطع متوسطه دوم (H1,H2) تهیه شدند.

پک لوازم التحریر , بسته بندی لوازم التحریر , پک لوازم التحریر اقتصادی , پک لوازم التحریر ارزان قیمت , پک لوازم التحریر گلرنگ , وجه تمایز این پک لوازم التحریر لوکس پک با سایر پک‌های لوازم التحریر موجود در بازار، تنوع پک‌ها متناسب با گروه سنی مصرف کننده در مقاطع تحصیلی مختلف است. به عنوان مثال لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان در بازه اول تا سوم دبستان با بسته لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان متوسطه دوم متفاوت است. مثلا در پک لوازم التحریر هایی که برای دانش آموزان دبستانی توسط لوکس پک و گلرنگ تعبیه شده بود، اقلامی مانند مداد رنگی، آبرنگ و دفتر نقاشی وجود داشت در حالی که در بسته لوازم التحریر بزرگسالان کلاسور، کاغذهای کلاسور، کیف دستی و … قرار گرفته بود.

این تنوع در کنار ویژگی دیگر پک لوازم التحریر اقتصادی گلرنگ یعنی جامعیت پک‌ها باعث شده بود تا استقبال چشمگیری از این بسته ها صورت پذیرد به گونه‌ای که در مدت زمان کوتاهی که امکان ثبت سفارش در اپلیکیشن تارا برای کارکنان گروه صنعتی گلرنگ و خانواده‌های آن‌ها فراهم شده بود، بیش از 3000 سفارش ثبت گردید.

این پک‌ها با مشارکت بیش از 20 نفر از اعضای گروه صنعتی گلرنگ و لوکس پک در مدت زمان سه هفته با دقت بینظیری تهیه شدند به گونه‌ای که در ابتدا اقلام پک‌ها از میان حجم زیاد اقلام موجود در انبار جدا شده و در جعبه‌های مخصوص چینش می‌شدند و پس از آن با نظارت سرپرست بسته بندی، پک‌ها شماره گذاری و پلمپ شده و به پست جمهوری اسلامی ایران ارسال گردیدند و در مدت زمان 3 تا 5 روز کاری در سراسر ایران بسته‌ها توزیع شده و در اختیار مشتریان محترم قرار گرفت.

همکاری لوکس پک و گلرنگ در صورتی که در سال‌های آینده نیز ادامه پیدا کند، می‌تواند نوید بخش مزایای سازمانی جذابی برای کارکنان هلدینگ گلرنگ باشد. علاوه بر این سایر سازمان‌ها و هلدینگ‌های دولتی و خصوصی نیز می‌توانند با الهام گرفتن از حرکت ارزشمند گلرنگ در ایجاد احترام و آرامش برای کارکنان خود و فرزندان آن‌ها زمینه رشد تحصیلی کودکان این سرزمین را فراهم کنند.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه