این روزها که دوباره بحث برجام و تحریم ها داغ شده است تصمیم گرفتم تا به این موضوع بپردازم تا شاید یکبار برای همیشه پرونده این موضوع بسته شود. در این چند سالی که ما در مجموعه لوکس پک افتخار خدمت گذاری در مجالس گوناگون را داشته ایم بارها پیش آمده است که مشتریانی که برای سفارش پک ترحیم پیاده داده اند در پیام شان به اشتباه نوشته باشند که پک تحریم قیمت اش چند هست ؟ یا پک تحریم تون چه شکلی است ؟ یا پک تحریم تان شامل چه مواردی است ؟!

پک ترحیم , پک ختم , پک پذیرایی , بسته پذیرایی ختم ,

خیلی دوست داشتم در جواب این مشتریان عزیز بنویسم مجید جان دلبندم اون پک ترحیمه نه پک تحریم ! اگر دنبال پک تحریم هستید باید با آمریکا مکاتبه بفرمایید نه ما ؛ ما در نهایت بتوانیم یک پک ترحیم برای شما تهیه بنمائیم تا بتوانید بدون دغدغه مراسم تان را برگزار کنید. ولی خب چه می شود کرد مشتری را باید تکریم کرد و از طرفی به این دسته از مشتریان باید حق داد زیرا معمولا تازه عزیزشان را از دست داده اند و در شرایط روحی مناسبی قرار ندارند از همین رو ارتکاب همچین اشتباه لپی زیاد راه دوری نمی رود.

زیپ کیپ تحریم

وقتی داشتم به نوشتن این مطلب فکر میکردم ناگهان به صفحه اجتماعی یکی از همکاران چشمم خورد که سال های سال هست در این حوزه فعالیت می کنند و به جرئت می توان گفت که از اولین مجموعه هایی هستند که فعالیت در زمینه پک پذیرایی و آماده سازی بسته های پذیرایی به این شکل جدید و متداول را آغاز کرده اند. نکته ای که در صفحه اینستاگرام این مجموعه توجه من را به خود جلب کرد این بود که این عزیزان در شرح خدمات شان در بیو اینستاگرام نوشته بودند پک تحریم !

آنجا بود که فهمیدم پرونده این موضوع به این سادگی ها بسته نخواهد شد زیرا تحریم با گوشت، پوست و استخوان مردمان این سرزمین عجین شده است. شاید با خرید پک ترحیم هر چند سال یکبار که عزیزی را از دست می دهند مواجه شوند ولی پک تحریم خصمانه آمریکا و استکبار جهانی را هر روز در زندگی شان ملموس تر از قبل حس می کنند و در تمام ابعاد زندگی شان نمود عینی دارد پس پر بی راه نیست که واژه تحریم راحت تر در زبان شان بچرخد تا واژه ترحیم .

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
  • vgh_68
  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۱
  • 501 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه