خدمات پذیرایی پک میوه ختم مسجد امیرالمومنین مرزداران

مسجد امیرالمومنین بلوار مرزداران را باید یکی از شاخص ترین مساجد غرب تهران دانست که گزینه اصلی بسیاری از افراد ساکن غرب تهران برای مسجد در غرب تهران جهت برگزاری مجلس ترحیم و ختم می باشد. این مسجد با دارا بودن سالن اجتماعات مجزا زنانه و مردانه با ظرفیت 700 نفر فضای بسیار مناسبی برای برگزاری آبرومندانه مراسم ختم می باشد.

لابی وسیع این مسجد فضای مناسبی را جهت پذیرایی از میهمانان برای شما به ارمغان می آورد تا بدون ازدحام و به طرزی شکیل از مهمانان تان پذیرایی به عمل آورید. همچنین از مهمترین ویژگی هایی که برای این مسجد می توان اشاره کرد پارکینک اختصاصی آن و همچنین فضای پارک زیاد در اطراف آن اشاره کرد.

 

خدمات مجالس ترحیم مسجد جامع امیر المومنین مرزداران

اگر برای خرید بسته پذیرایی ختم تکنفره اقدام نکرده اید می توانید با خیالی آسوده و راحت از طریق لینک زیر در سایت لوکس پک آن را سفارش دهید و لحظاتی قبل از شروع مراسم تان در جلوی درب مسجد آنها را تحویل پگیرید. خرید پک میوه ختم برای مسجد امیرالمومنین مرزداران از جمله خدمات پذیرایی لوکس پک است که با فرآهم آوردن انواع بسته پذیرایی میوه ختم برای سلیقه های متفاوت بخشی از دغدغه شما برای برگزاری مجلس ختمی آبرومند را خواهد کاست.

شایان ذکر است تحویل بسته های پذیرایی ختم در مسجد امیرالمومنین بصورت رایگان می باشد

پک ختم , پک میوه ختم , بسته پذیرایی ترحیم , پک میوه ترحیم

شماره تماس رزرو سالن ختم مسجد امیرالمومنین (ع)

برای هماهنگی و رزرو سالن ختم مسجد می توانید با شماره زیر تماس بگیرید تا از زمان های خالی بودن سالن آگاهی پیدا نمائید.

021-44245353 شماره تلفن مسجد امیرالمومنین مرزداران

لوکیشن مسجد امیرالمومنین مرزداران

امروزه با استفاده از نرم افزار های مسیریاب به سادگی می توانید به مقصد خود برسید که ما برای سهولت دسترسی میهمانان شما لوکشین مسجد امیرالمومنین مرزداران را در نرم افزار های WAZE، بلد، نشان و گوگل مپ برای شما قرار داده ایم تا از کوتاه ترین مسیر و در کوتاه ترین زمان به مقصد خود برسید.

لوکیشن سمجد امیرالمومنین مرزداران , آدرس مسجد امیرالمومنین مرزداران  لوکیشن سمجد امیرالمومنین مرزداران , آدرس مسجد امیرالمومنین مرزداران

آدرس مسجد امیر المومنین مرزداران

مسیر شماره یک : تهران بزرگراه اشرفی اصفهانی بلوار مرزداران بعد از پل یادگار امام نبش خیابان ایثار مسجد امیرالمومنین

مسیر شماره دو: تهران بزرگراه یادگار امام شمال بالاتر از تقاطع شیخ فضل الله خروجی اول خیابان ایثار یا خروجی دوم از کنار گذر پل وارد بلوار مزداران شوید و در نهایت به مسجد جامع امیرالمومنین خواهید رسید.

مسیر شماره سه: اتوبان شیخ فضل الله شمال به جنوب بلوار مرزداران خیابان ایثار مسجد امیرالمومنین

راه های دسترسی به مسجد امیرالمومنین مرزداران

در صورتی که بنا دارید به مسجد یا سالن اجتماعات مسجد المومنین مرزداران بروید و وسیله شخصی برای حضور در آنجا ندارید ما راه های دسترسی از طریق مترو، تاکسی و اتوبوس را برای شما در ادامه این مقاله از سایت لوکس پک  قرار داده ایم.

راه های دسترسی از طریق مترو:

ایستگاه مترو صادقیه: در این ایستگاه از خط دو مترو می توانید از قطار پیاده شده و اتوبوس های خط مترو صادقیه میدان صنعت را سوار شوید و در ایستگاه ایثار بلوار مرزداران مقابل درب مسجد از اتوبوس پیاده شوید.

ایستگاه مترو میدان صنعت: در این ایستگاه از خط هشت می توانید از قطار پیاده شده و اتوبوس های خط میدان صنعت مترو صادقیه را سوار شوید و در ایستگاه ایثار برای رفتن به مسجد پیاده شوید.

ایستگاه مترو مرزداران: در این ایستگاه از خط شش می توانید از قطار پیاده شده و پنج دقیقه به سمت مسجد پیاده روی نمایید. ( توجه داشته باشید تا زمان تهیه این مطلب خرداد ماه 99 هنوز این خط و ایستگاه افتتاح نشده است )

ایستگاه مترو یادگارامام: در این ایستگاه از خط شش می توانید از قطار پیاده شده و پنج دقیقه به سمت مسجد پیاده روی نمایید. ( توجه داشته باشید تا زمان تهیه این مطلب خرداد ماه 99 هنوز این خط و ایستگاه افتتاح نشده است )

راه های دسترسی از طریق اتوبوس :

شما از طریق چند خط اتوبوس واحد می توانید به مسجد دسترسی داشته باشید :

خط اول میدان صنعت؛ مترو صادقیه (مسیر عبوری این خط از بزرگراه شیخ فضل الله نوری، بلوار مرزداران، بزرگراه اشرفی اصفهانی فلکه دوم صادقیه و در نهایت ایستگاه مترو صادقیه است.)

خط دوم میدان اتقلاب؛ شهرک ژاندامری (مسیر عبوری این خط از پایانه میدان انقلاب میدان توحید خیابان ستارخان خیابان شهر آرا بلوار جلال آل احمد بلوار مرزداران می باشد)

خط سوم مترو دانشگاه شریف؛ میدان صنعت ( مسیر عبوری این خط از مترو دانشگاه شریف بزرگراه یادگار امام خیابان دادمان و در نهایت میدان صنعت است که برای دسترسی به مسجد باید زیر پل تقاطع مرزداران و یادگار از اتوبوس پیاده شوید)

راه های دسترسی از طریق تاکسی :

برای دسترسی به مسجد از فلکه دوم صادقیه، میدان صنعت، میدان پونک، پل گیشا می توانید با تاکسی خود را به مراسم ختم عزیزان تان برسانید.

مسجد امیرالمومنین , مسجد امیرالمومنین مرزداران , آدرس مسجد امیرالمومنین مرزداران , لوکیشن مسجد امیرالمومنین مرزداران

برخی از رویداد ها و مراسم های مهم در مسجد امیرالمومنین مرزداران

در این مسجد به جهت آنکه جزو مساجد شاخص تهران هست ختم برخی از شخصیت های مهم سیاسی، مذهبی و ورزشی در آن برگزار شده است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

مراسم چهلم مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی: این مراسم در تاریخ 25 بهمن 1395 با حضور ارادتمندان به آن مرحوم و مسئولین دولتی و احزاب گوناگون برگزار گردید.

مراسم ختم مرحوم مرتضی پاشایی: پاییز سال 93 که خواننده محبوب پاپ مرتضی پاشایی از دنیا رخت بر بست ختم سوم در سالن اجتماعات مسجد امیرالمومنین برگزار شد. آنقدر ازدحام جمعیت و خیل علاقمندان به مرتضی پاشایی زیاد بود که روز قبل از مراسم با سازه های داربست اطراف فضای مسجد را محصور کردند. و روز مراسم از ساعات ابتدایی صبح تا چند ساعت بعد از مراسم ترافیک سنگینی در بلوار مرزداران و خیابان های منتهی به مسجد امیرالمومنین مرزداران حاکم بود

مراسم ختم مرحوم هادی نوروزی بازیکن پرسپولیس : این مراسم در مهرماه 1394 با همراهی خانواده مرحوم و باشگاه پرسپولیس در این مسجد برگزار شد.

مراسم مرحوم دکتر سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی:  این مراسم در آبان ماه 1397 با حضور مسئولین لشگری و کشوری در سالن اجتماعات مسجد امیرالمومنین برگزار گردید.

مرزداران کجاست ؟

بلوار مرزداران یکی از بلوار های منطقه دو شهر تهران است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است و به یکی از محلات لاکچری و گران قیمت تهران بدل شده است. قدمت این محله از تهران کمتر از 35 سال است و اوایل دهه شصت به تدریج ساخت و ساز در این مناطق شروع شده است بنحوی که ابتدا کارمندان تعاونی ژاندارمری در این منطقه زمین دریافت کردند و شهرک ژاندامری را با بناهای سه طبقه احداث نمودند.

با گذشت زمان و از اوایل دهه هشتاد که ساخت و ساز در تهران شروع و شدت گرفت ساختمان هایی این منطقه از تهران با بهترین متریال های روز و در چندین طبقه ساخته شد خیابان اصلی این محله که بلوار مرزداران نام گرفته است امروزه میزبان برند های مطرح مواد غذایی، رستوران ها، فست فودها، شعب بانک های مختلف، سالن های مطرح زیبایی و مطب های پزشکان شده است.

 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 4.4]

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه