حجله ورزشکاران

چهره های ورزشی از جمله افراد مشهوری هستند که مرگ آنها در رسانه های سر و صدای زیادی پیدا می کنند و علاقمندان آنها دوست دارند تا در جزئیات این اتفاق و مراسم های پس از ترحیم آنها قرار بگیرند.حال اگر این ورزشکاران جوان باشند درگذشت شان علاوه بر خانواده و نزدیکان شان داغ سنگینی می شود برای همه هواداران شان و افرادی که به هر نحوی دل درگرو ورزش و ورزشکاران دارند. از آنجایی که معرفی خدمات دهنگان اجاره حجله عزا بخشی از خدمات سایت لوکس پک است از همین رو در این مقاله از سایت لوکس پک برآن شدیم تا مجموعه ای از عکس های حجله ورزشکاران را گردآوری کنیم تا اگر روزی دلتان برای آن داغ بر دل نشسته تنگ شد به اینجا سر بزنید و با خود بگویید صاحب آن عکس روی حجله چه آرزوهایی داشت که با خود به گور برد!

برای کدام ورزشکاران حجله عزا قرار می دهند ؟

معمولا روال بر این بوده است که حجله عزا را برای افراد ناکام و مجرد قرار می داده اند اما همانطور که تمامی رسم و رسومات دست خوش تغییر شده است. کرایه حجله عزا هم بی نصیب نمانده است و آنها را امروزه برای همه افراد می گذارند به قول یک عزیزی داغ مردم را نمی توان دسته بندی کرد شاید آن فردی که در 50 سالگی هم فوت کرده است از طرف عزیزانش ناکام از خیلی چیزها بوده است.

روح الله داداشی قویترین مرد ایران

همه مردم ایران روح الله داداشی را از مسابقاتی که تحت عنوان مردان آهنین در دهه هشتاد از شبکه سوم سیما پخش می شد می شناسند. داداشی یک دوره در این مسابقات قهرمان شد. او که حرفه اصلی اش پرورش اندام بود در مسابقات جهانی نیز چند بار مقام کسب کرده بود. داداشی در سن 30 سالگی در یکی از خیابان های کرج بوسیله چاقو کشته شد و هیچ گاه انگیزه قاتل از قتل مشخص نگردید.

حجله روح الله داداشی , عکس حجله روح الله داداشی

محمد علی کلی

بوکسور حرفه ای آمریکایی که عنوان برترین مشت زن تاریخ را هم دارد محمد علی کلی است. عمده شهرت او در ایران علاوه بر قهرمانی در رشته بوکس به دلیل گرویدن او به اسلام و انتخاب نام محمد علی است. کلی در دوران عمر خود در پس از گرویدن به اسلام در جنگ ویتنام شرکت نکرد و از همین رو تمامی عنوان های قهرمانی او سلب شد و حتی اجازه حضور در مسابقات به او داده نشد تا اینکه سال ها بعد با شکایت در دادگاه های آمریکا توانست حقانیت خود را ثابت کند.

محمد علی کلی در دهه هفتاد به ایران سفر کرد و در یک مسابقه نمادین نیز با علی اصغر کاظمی بوکسور ایرانی داشت. او در اواخر عمرش دچار بیماری پارکینسون شد و در نهایت در 15 خرداد 1395 پس از 32 سال تحمل بیماری درگذشت. علاقمندان به او اقدام به اجاره حجله عزا در تهران کردند.

عکس حجله محمد علی کلی , حجله محمد علی کلی

مهرداد اولادی

مهرداد اولادی بازیکن فوتبال کشورمان متولد خرداد ماه 1364 بود او سابقه حضور در تیم های پرسپولیس، الشباب، ملوان و استقلال را در کارنامه فوتبالی خود داشت. مهرداد اولادی در سن 30 سالگی در تاریخ 31 فروردین ماه 1395 بر اثر ایست قلبی در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت.

حجله مهرداد اولادی , عکس حجله مهرداد اولادی

حجله مهرداد اولادی , عکس حجله مهرداد اولادی

علی انصاریان

یکی از مرگ های غم انگیزی که در ایام کرونا خیلی سر و صدا به پا کرد درگذشت علی انصاریان فوتبالیست سابق تیم پرسپولیس و استقلال بود. انصاریان که در سال های اخیر در فیلم و سریال های زیادی به ایفای نقش پرداخته بود در میان سلبریتی ها و هنرمندان نیز به چهره ای محبوب بدل گشته بود. همین موضع سبب شد تا پس از فوت او که چند روز بعد از درگذشت مهرداد میناوند هم بود در همه رسانه ها به مرگ وی پرداخته شود.

علی انصاریان متولد تیرماه 1356 در تهران بود در نهایت به علت ابتلا به بیماری کرونا در 15 بهمن ماه 1399 در بیمارستان فرهیختگان درگذشت.

حجله علی انصاریان , عکس حجله عزا علی انصاریان ,

مهرداد میناوند

مهرداد میناوند بازیکن سابق فوتبال کشورمان متولد آذر ماه 1359 در تهران می باشد او سابقه بازی در تیم های پرسپولیس، پاس تهران، الشباب و سپاهان را در کارنامه فوتبالی خود داراست. میناوند در بهمن ماه 1399 پس از طی یک دوره شدید بیماری کرونا ویروس دچار آمبولی ریه شد و نهایت در بیمارستان لاله تهران دار فانی را وداع گفت.

حجله مهرداد میناوند , عکس حجله مهرداد میناوند

برای سفارش اینترنتی اجاره حجله ترحیم کلیک کنید

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
  • vgh_68
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • 1117 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه