این روزها که نتایج کنکور اعلام شده است و دانش آموزان امروز و دانشجویان فردا درگیر انتخاب رشته هستند باید توجه ویژه ای به مسیری که در چند سال آینده طی خواهند کرد داشته باشند زیرا که سال های مهم و حیاتی پیش رو دارند که سرنوشت آینده شغلی و زندگی آنها در گرو همین چند سال است و تا حدودی مشخص می کند که در چه رشته ای باید مشغول به کار شوند. از همین رو ما به بررسی قیمت پک لوازم التحریر رشته هنر پرداختیم تا کسانی که تمایل دارند در این رشته به فعالیت بپردازند تا حدودی بدانند که در آینده چه هزینه هایی را برای ادامه تحصیل باید بپردازند.

قیمت خرید مداد رنگی فابرکاستل ۱۰۸ عددی

مداد رنگی یکی از مهمترین ابزارهای دانشجویان رشته هنر است زیرا که با کمک گرفتن از آنها می توانند طراحی های خود را جان ببخشند و رنگ آمیزی کنند. در بازار لوازم التحریر شرکت های مختلف مداد رنگی های گوناگونی با تعداد رنگ های متفاوت عرضه کرده اند ولی مداد رنگی فابرکاستل از نظر کیفیت و تنوع رنگ حرف اول را می زند. این بسته مداد رنگی هیجان‌انگیز در حال حاضر ۱۵ میلیون و ۴۰۰ قیمت دارد! گرچه هیچ برندی از نظر کیفیت توان رقابت با فابرکستل را ندارد اما قیمت بالای این مداد رنگی خیلی از هنرمندان را از خرید منصرف می‌کند.

پایه بوم ۲ میلیونی

این پایه بوم شرکت ره‌آورد۲,۱۴۰,۰۰۰ هزار تومان هست و از جنس چوب ساخته شده است. پایه بوم برای دانشجویان نقاشی، گرافیک، معماری و طراحان دوخت مناسب می باشد.

شابلون ۱ میلیونی روتیرنگ

روترینگ یکی از برند های مطرح حوزه فنی مهندسی و طراحی می باشد. این شرکت با تولید انواع راپیدها، شابلون و اتود مقبولیت خاصی در میان طراحان برخوردار است و حتما یکی از محصولاتش جزو ابزار کار طراحان و مهندسان قرار دارد. شابلون روترینگ یک محصولی با جنس پلاستیک است ولی قابلیت ژله ای که داراست سبب می شود تا در برابر زمین خوردن و خم شدن مقاومت بالایی داشته باشد. این محصول در مرداد ماه 1400 با قیمت ۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد .

بسته 24 عددی مداد کنته

کنته پاریس یکی از برند هایی قدیمی می باشد که بیش از دو قرن است در زمینه تولید و گچ طراحی فعالیت می کند. این برند مطرح از سال 1795 به تولید بیش از 15 محصول متنوع در زمینه طراحی مشغول است. در حال حاضر قیمت بسته 24 عددی مداد کنته برند پاریس حدودا 2 میلیون تومان می باشد.

رنگ اکریلیک‌میلیونی تالنز

کمپانی هلندی تالنز از اواسط قرن نوزدهم مشغول به تولید انواع رنگ، گواش و آبرنگ است. برخی از برند های تحت مالکیت رویال تالنز عبارتند از رامبرانت، ونگوگ، آمستردام، آرت کریشن، تالنز، دکورفین و کبری

قیمت مجموعه ۱۷ عددی رنگ اکریلیک تالنز که حجم ۱۲ میلی‌لیتر دارد چیزی در حدود ۱,۰۵۰,۰۰۰ هست.

۱۷ تا رنگ‌روغن یک‌ میلیون

برای خرید ۱۷ رنگ‌روغن تالنز به همراه یک بوم کوچک و یک پالت باید یک‌میلیون تومان هزینه کنید.

پاستل شمعی ۱۲۰ رنگ رامبراند

پاستل شمعی نیز مانند مداد رنگی دارای کاربرد های فراوانی هست. اگر از علاقه‌مندان به پاستل شمعی هستید، برای خرید یک بسته ۱۲۰ رنگه پاستل شمعی رامبراند باید ۵ میلیون تومان هزینه کنید.

آبرنگ ۲۴ رنگ رامبراند حدوداً ۴ میلیون تومان

یک بسته آبرنگ ۲۴ عدده به همراه یک قلم ۳,۷۰۰,۰۰۰ تومان شده است.

پاستل گچی ۹۰ رنگ رامبراند

برای خرید ۹۰ عدد پاستل گچی برند رامبراند باید ۳,۵۲۸,۰۰۰ تومان هزینه کنید.

تمامی قیمت هایی که در این پست عنوان شده است برای مرداد ماه 1400 می باشد و با توجه به تحقیق و بررسی در آنلاین شاپ ها درج شده است.

برای خرید پک لوازم التحریر کلیک کنید

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 4.3]
  • vgh_68
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
  • 3961 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه