قیمت زیپ کیپ ختم , سایز زیپ کیپ ختم , خرید زیپ کیپ میوه ختم

همانطور که در روایات اسلامی ذکر شده است خانواده متوفی تا چند روز نباید به فکر خوراک، پذیرایی و … باشند. حتی گذشتگان ما هم هر گاه صحبت از قدیم می شود به این مورد صحه می گذارند که در سال های نه چندان دور وقتی عزیزی از یک خانواده به رحمت خدا می رفت همسایگان هر کدام غذایی می پختند و در وعده های غذایی تا روز هفتم برای خانواده متوفی می آوردند تا اصطلاحا چراغ آشپزخانه شان خاموش بماند اگر چه این رسم هنوز هم در بعضی از روستاها و شهرهای کوچک ایران در حال انجام است ولی در بسیاری از شهرها کاملا به فراموشی سپرده شده است بنحوی که هنوز مرده به خاک سپرده نشده است خانواده او باید به فکر تالار غذا و وسایل پذیرایی از مهمان ها باشند !

این موضوع در کنار ناآشنایی جوانان امروزی به برگزاری مراسم های این چنینی سبب شد که لوکس پک بخشی از خدمات خود را متوجه پذیرایی مراسم ترحیم نماید تا بتواند اندکی از دغدغه خانواده متوفی را کم بنماید.

زیپ کیپ خالی ختم , قیمت زیپ کیپ ختم , زیپ کیپ میوه ختم

پک پذیرایی میوه ختم

در گذشته مساجد اجازه پذیرایی در فضای مسجد را می دادند ولی امروزه اغلب مساجد این امکان را نمی دهند از سویی دیگر ختم ها در سالن اجتماعات مساجد برگزار می شود و تردد جهت پذیرایی در بین صندلی های ردیفی امکان پذیر نیست از همین رو پذیرایی ختم به فضای لابی و ورودی مساجد منتقل شده است و عموما در هنگام خروج میهمانان این پذیرایی  را انجام می دهند.

این بسته بندی پذیرایی ختم ها در گذر زمان دچار تغییر شده اند برای مثال سال ها پیش میوه و یک عدد شیرینی در داخل کیسه فریز قرار گرفته می شد و آبمیوه هم در لیوان یکبار مصرف و در سینی هایی جلوی درب خروج مسجد توزیع می شد.

رفته رفته کیسه فریز جای خود به ظرف های یکبار مصرف در دار داد  ظرف هایی که در آنها میوه و چاقو و نمک قرار می گرفت کم کم آبمیوه های دست ساز نیز جای خود رابه آبمیوه تکنفره داد که در داخل بسته بندی یکبار مصرف قرار می گرفت. اما این پایان تحول در پک پذیرایی ترحیم نبود یکی دو سالی هست که زیپ کیپ ختم جای ظرف یکبار مصرف را گرفته است

شاید برای شما هم زیپ کیپ میوه ختم تازگی داشته باشد پس اجازه بدهید در ادامه این مطلب آنها را به همراه عکس به شما معرفی کنم.

زیپ کیپ چیست ؟

کیسه های پلاستیکی که در بالای آنها نواری وجود دارد که شبیه زیپ می باشد و وقتی آنها را به هم فشار می دهیم کیپ می شوند و دیگر چیزی از محتویات کیسه خارج نمی شود به این کیسه ها زیپ کیپ می گویند. از زیپ کیپ ها برای فروش و نگهداری مواد غذایی استفاده می شود و در صنایع دیگر نیز برای بسته بندی اجناس زیر که امکان گم شدن یا مفقودی آنها وجود دارد نیز استفاده می شود.

قیمت زیپ کیپ ختم , سایز زیپ کیپ ختم , خرید زیپ کیپ میوه ختم

زیپ کیپ میوه ختم چیست ؟

امروزه کیسه های مشکی زیپ کیپ توسط شرکت های مختلف تولید شده است که به عنوان زیپ کیپ ترحیم در بازار عرضه می شود. بر روی زیپ کیپ میوه مسجد یا به عبارتی دیگر زیپ کیپ میوه ترحیم عبارات گوناگونی نقش بسته است. برای مثال بر روی برخی از آنها کلمه هوالباقی نوشته شده است و بر روی بعضی دیگر جمله بقا مختص ذات یگانه اوست نقش بسته است.

سایز زیپ کیپ ختم چقدر است ؟

سایز متداول این زیپ کیپ ها 30*20 می باشد که 4 قلم جنس به راحتی در آنها جای می گیرد. برای افرادی که اقلام بیشتری می خواهند در زیپ کیپ میوه مراسم ترحیم قرار بدهند زیپ کیپ سایز بزرگ ختم طراحی شده است این کیسه ها ابعاد 25*35 را دارا هستند و بیش از 4 قلم میوه و نوشیدنی و کیک می توان در آنها قرار داد.

اگر قصد قرار دادن آب معدنی در زیپ کیپ ختم را دارید توجه داشته باشید که در زیپ کیپ های 20*30 تنها شما می توانید از سایز های کوچک آب معدنی نظیر 200 سی سی و 250 سی سی استفاده نمائید و برای سایز بزرگتر نظیر آب معدنی 500 سی سی شما باید از کیسه های 35*25  استفاده نمائید.

خرید زیپ کیپ ترحیم

جهت سفارش خرید زیپ کیپ های ترحیم می توانید از سایت لوکس پک اقدام نمائید همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی لوکس برای خرید زیپ کیپ ختم ثبت سفارش نمائید یا با شماره های ما تماس حاصل بفرمایید.

امکان ارسال فوری زیپ کیپ ترحیم در تهران با اسنپ، الوپیک و تپسی وجود دارد و شما پس از ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان ممکن در همان روز زیپ کیپ میوه ختم خود را دریافت خواهید کرد.

همچنین با افتخار اعلام می کنیم که لوکس پک آمادگی ارسال زیپ کیپ مجلس ختم به سایر شهرهای ایران برای مثال ارسال زیپ کیپ ترحیم در کرج ، ارسال زیپ کیپ ترحیم در قم  و … را به همراه اقلام پذیرایی با قیمت مناسب را داراست. فاصله شما با برای خرید تنها یک کلیک یا تماس است.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]
  • vgh_68
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
  • 2157 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه