تم دندونی , جشن دندونی , خرید پک دندونی

این سوال که تم دندونی از کجا بخریم مهمترین دلیلی است که شما را الان به لوکس پک آورده است. ما برای پاسخگویی به این نیاز شما بسته های متنوعی از پک تم دندونی را ارائه داده ایم کافیست برای خرید تم جشن دندونی بر روی عکس زیر کلیک نمائید تا به صفحه محصولات تم دندونی منتقل شوید!

تم دندونی , جشن دندونی , خرید پک دندونی

اقلام موجود در پک دندونی

برای برگزاری جشن دندونی شما به وسایل و اقلام متنوعی نیاز دارید برای مثال شما به حبوبات و وسایل تهیه و پخت آش دندونی نیاز دارید. از سوی دیگر به ظروف یکبار مصرف با طرح دندون که بتوانید از آنها برای پذیرایی از مهمان هایتان استفاده نمائید نیاز دارید.

همچنین برای برگزاری جشن دندونی به وسایل تزئینی مانند ریسه تم دندونی، بادکنک تم دندونی و اقلام این چنینی نیاز دارید. در پایان مراسم نیز برای آنکه یادگاری از این مراسم در ذهن و خاطر مهمان های خود بر جای بگذارید به گیفت دندونی نیاز دارید تا به آنها هدیه دهید تا هر بار که آنها را می بیندند خاطره خوش تم دندونی فرزند دلبند شما را به خاطر بیاورند.

خرید تم دندونی , تم دندونی پسرونه , قیمت تم دندونی پسرونه

لوکس پک چه خدماتی برای تم دندانی ارائه می دهد؟

اصل بنیادی در تشکیل مجموعه لوکس پک ارائه خدمات پذیرایی برای کم کردن دغدغه مشتریان از برگزاری یک مراسم و همچنین کاهش نسبی هزینه نسبت به خرید های مجزا از فروشگاه های متنوع است. بر همین اساس تیم طراحی محصول لوکس پک چاره ای اندیشیدند و پک تم دندونی را در طرح های مختلف به سبد محصولات لوکس پک اضافه کردند.

پک جشن تم دندونی های ارائه شده توسط ما در چند گروه ارائه شده اند که در ادامه به بررسی اجمالی آنها خواهیم پرداخت. شما پس از  بررسی انواع تم دندونی پسرونه و تم دندونی دخترونه متناسب با نوع جنسیت فرزند دلبندتان طرح مورد علاقه خود را انتخاب نمائید.

پک ظروف یکبار مصرف تم دندونی: این پک شامل ظروفی می شود که شما برای برگزاری جشن دندونی به آنها نیاز دارید. برای مثال بشقاب کیک خوری ، چاقو و چنگال طرح دندون، لیوان یکبار مصرف طرح دندون برای سرو انواع نوشیدنی، کاسه برای سرو آش دندونی، ظرف تنقلات مانند پاپ کورن، پفک . چیپس طرح دندونی، دستمال کاغذی طرح تم دندونی دخترونه

پک تزئینات جشن دندونی: این پک شامل اقلامی می شود که شما برای تزئین فضای برگزاری تم دندونی به آنها نیاز دارید. که برای مثال ریسه طرح دندونی، بادکنک طرح دندان، استیکر های طرح دندون، کلاه طرح دندون، ریسه برقی و … را شامل می شود.

پک گیفت دندونی: گیفت دندونی مانند سایر گیفت هایی که در مراسم نامزدی، مراسم تولد بین حاضرین در مهمانی توزیع می شود به یکی از ملزومات جشن دندونی تبدیل شده است. لوکس پک انواع متنوعی از گیفت تم دندونی را برای شما عزیزان در قالب پک گیفت دندونی تهیه دیده است که دیگر حتی برای گیفت جشن دندونی نیز دغدغه ای نداشته باشید.

خرید تم دندونی , تم دندونی دخترونه , قیمت تم دندونی دخترونه

پک آش دندونی: از آن جایی که پختن غذا به تعداد زیاد برای برخی از خانم ها دشوار است یا به دلیل شاغل بودن فرصت و زمان کافی برای انجام آن را ندارند. لوکس پک با همکاری با بهترین آشپزهای خانگی فرصت خرید آش دندونی را برای این دسته از مادران عزیز به وجود آورده است. کافیست شما با همکاران واحد فروش ما تماس بگیرید و تعداد مهم های خود و تاریخ تم دندونی را به ما اعلام کنید. ما آش دندونی مورد نظر شما را با توجه به نوع سفارش تان در پک های تکنفره آماده کرده و ارسال خواهیم کرد.

پک اقلام خوراکی دندونی: در صورتیکه برای پذیرایی خود نیاز به اقلام تنقلات نظیر انواع پاپ کرون با طعم های مختلف پنیری، فلفلی ، ساده یا چیپس و پفک دارید می توانید آنها را نیز می توانید در قالب پک پذیرایی تم دندونی از لوکس پک سفارش دهید.

پک لباس جشن دندونی : پیشنهاد ویژه ما به مادران خوش سلیقه تهیه پک لباس جشن دندونی است. این لباس ها که معمولا تیشرت های سفید چاپ شده با عکس طرح دندون و نام کودک دلبند شما هست زیبایی عکس ها و تم دندونی شما رو دو چندان خواهد کرد. ما همچنین در لوکس پک امکان این رو داریم تا بر روی لباس کودک شما نیز طرح های دندونی چاپ نمائیم یا لباس تم دندونی را برای کودک شما بدوزیم.

خرید تم دندونی با کیفیت و ارزان قیمت

حال که با مجموعه خدمات ارائه شده از سوی لوکس پک برای برگزاری شکوهمند تم دندونی کودک دلبند تان آشنا شده اید و به پاسخ سوال تان که تم دندونی از کجا بخرم رسیده اید باید خدمت تان عرض کنیم شما برای سفارش انواع پک تم دندونی تنها یک تلفن یا کلیک با ما فاصه دارید. همین الان گوشی خود را بردارید و با کارشناسان فروش ما تماس حاصل کنید تا راهنمایی کامل و دقیق تری خدمت شما ارائه دهند. همچنین در صورت اطمینان از خرید تم دندونی می توانید با مراجعه به صفحه خرید تم دندونی سفارش خود را ثبت نمائید.پس از سفارش هر یک از پک های تم دندونی لوکس پک، یک عدد کارت دعوت جشن دندونی با عکس فرزند شما طراحی و پیش از مراسم برای شما آماده و ارسال می گردد که می توانید با اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و گروه های خانوادگی مهمان های خود را خیلی لوکس و شکیل دعوت نمائید.

هدیه ویژه لوکس پک

طراحی کارت دعوت جشن دندونی با عکس فرزند شما

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 4]
  • vgh_68
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹
  • 3986 بازدید

یک دیدگاه برای “تم دندونی از کجا بخرم؟”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه