حجله بابک خرمدین

در روزهایی که مردم کشورمان با کرونا دست و پنچه نرم می کردند و هر روز تعداد زیادی از هموطنان رو از دست می دادیم خبری کوتاه ناگهان به سوژه رسانه ها و نقل محافل بدل گردید. پیدا شدن یک جسد تکه تکه شده در سطل زباله شهرک اکباتان این ساختمان های قدیمی غرب تهران را در کانون توجهات قرار داد. مدت زمان کوتاهی بعد از اعلام خبر مشخص شد جسدی که پیدا شده است برای یکی از هنرمندان کشورمان به نام بابک خرمدین است که سابقه تدریس در دانشگاه های کشور را نیز دارد.

پرده برداری از راز قتل بابک

پس از پیدا شدن جسد مثله شده بابک خرمدین کارگاهان جنایی پلیس آگاهی تهران به سرعت تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند که در همان ساعات اولیه پدر و مادر بابک دستگیر و به کشتن فرزندشان اقرار کردند. البته این همه ی راز مگو این خانواده عجیب نبود. پدر بابک در ادامه بازجویی های خود به قتل دامادش به همین روش در سال 91 اقرار کرد و پس از آن اعلام کرد که دخترش را نیز در سال 97 به همین روش کشتن و تکه تکه کردن به قتل رسانده است.

نکته حائز اهمیت در این پرونده این بود که پدر خانواده بعد از این همه جنایت هیچگونه عذاب وجدان و احساس پشیمانی ندارد و حتی پس از دستگیری در آگاهی سجده شکر بجا می آورد و مدعی است که فرزندانش فساد می کرده اند و بخاطر برخورد با آنها مجبور شده است دست به چنین جنایتی بزند.

قرار دادن حجله عزا برای بابک خرمدین توسط دانشجویان و همسایگان

پس از اعلام دلایل قتل بابک از سوی پدرش دانشجویان و کسانی که از نزدیک او را می شناختند تمامی اتهاماتی که پدر به فرزندش را می زد را غیر قابل قبول توصیف اعلام می کردند. از همین رو جمعی از دانشجویان و ساکنین شهرک اکباتان برای زنده نگه داشتن نام و یاد بابک خرمدین در مجاورت بلوک محل سکونت اش اقدام اجاره حجله عزا و قرار دادن برایش کردند و چند روزی با تجمع در آن مکان و روشن کردن شمع نام و یاد بابک خرمدین این هرمند جوان را که به طرز وحشیانه ای به قتل رسیده بود گرامی داشتند.

عکس حجله ترحیم بابک خرمدین در شهرک اکباتان

در ادامه گزارش تصویری برپایی حجله عزاداری برای مرحوم بابک خرمدین توسط دانشجویان و اهالی شهرک اکباتان را خواهید دید.

 حجله بابک خرمدین

چه غریبانه رفتی استاد عزیز

از طرف دانشجویان سینما و بازیگری دانشگاه علمی کاربردی واحد 38 فرهنگ و هنر

حجله بابک خرمدین

حجله بابک خرمدین

پیاده روی های اکباتان در سوگ بابک

حجله بابک خرمدین

برای کرایه حجله ترحیم و خدمات اجاره حجله ترحیم غرب تهران کلیک کنید

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
  • vgh_68
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
  • 1050 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه