زیپ کیپ ختم , زیپ کیپ ترحیم , پاکت ایستاده ترحیم , قیمت زیپ کیپ ختم

پیش از آنکه به بررسی پاکت ایستاده زیپ دار ترحیم بپردازیم ابتدا شما را با زیپ کیپ آشنا خواهیم نمود. زیپ کیپ ها کیسه هایی در ابعاد مختلف هستند که در قسمت بالایی آنها نواری پلاستیکی تعبیه شده است که شبیه زیپ است و شما می توانید با فشار دادن آنها را ببنید یا با کشیدن در جهت مخالف آنها را باز کنید. این کیسه ها در سال های اخیر برای بسته بندی اقلام مختلف استفاده می شود.

در صنایع غذایی هم خانم های خانه دار برای نگهداری مواد غذایی در داخل فریزر زیپ کیپ ها را جایگزین کیسه فریزر نموده اند و با استفاده از آنها مواد غذایی که قصد نگهداری دارند را در فریزر قرار می دهند.

اما استفاده از زیپ کیپ به ختم ها هم راه پیدا کرده است پیش از این میوه ها را در داخل ظرف یکبار مصرف در دار قرار می دادند ولی کم کم زیپ کیپ ها جایگزین آنها شدند با بروز بیماری منحوس کرونا استفاده از زیپ کیپ ختم رونق بیشتری پیدا کرد زیرا دیگر مجالس ختم در مساجد و سالن های اجتماعات برگزار نمیشد و باید پک میوه ختم را بنحوی به میهمانان داده می شد که در عین حالی که بهداشتی است بتوان آنها را با خود به منزل ببرند.

زیپ کیپ مراسم ختم یا همان کیسه پذیرایی ختم در زمان بروز بیماری منحوس کرونا نقش پر رنگی را در برگزاری مراسم داشت بنحوی که اغلب افرادی که مراسم های متداول سوم، هفتم و چهلم را کما فی سابق نمی توانستند برگزار کنند با خرید این زیپ کیف ها خیرات خود را سر مزار متوفی بطور بهداشتی پخش می نمودند.

برای خرید پاکت ایستاده زیپ دار ترحیم اینجا کلیک کنید

 

زیپ کیپ ترحیم , زیپ کیپ ختم , پاکت میوه ختم , پاکت ایستاده پذیرایی ترحیم , پاکت مشکی ترحیم

قیمت پاکت پذیرایی ختم چقدر است؟

برای پاسخ به این سوال باید خدمت شما عرض کنیم که قیمت پاکت میوه برای مراسم ختم تابعی از قیمت پلاستیک هست. از آنجایی که در کشور ما با توجه به تحریم و بالارفتن قیمت دلار، قیمت تولیدات محصولات پتروشیمی نظیر پلاستیک ها رو به افزایش است. از همین رو قیمت پاکت پذیرایی ترحیم نیز دائما در حال افزایش است.

اجازه بدهید با ذکر یک مثال این موضوع را برای شما روشن کنم در دی ماه سال 98 قیمت هر زیپ کیپ مراسم ختم 800 تومان بود اما در زمان نگارش این متن در خرداد ماه 1400 قیمت هر پک خالی پذیرایی ترحیم به قیمت 1900 تومان رسیده است و بیش از 100 درصد افزایش قیمت داشته است. اگر چه قیمت پک خالی پذیرایی افزایش داشته است ولی از سوی دیگر در مقایسه با باکس های مقوایی تفاوت چشمگیری را همچنان از نظر قیمت برخوردار است.

پاکت پذیرایی ترحیم حتما باید مشکی باشد ؟

از آنجایی که باب شده است برای ختم همه چیز باید رنگ مشکی و غم داشته باشد بیشتر مشتریان به دنبال خرید پاکت مشکی ختم می آیند این در حالی است که برخی از مشتریان به دنبال کیسه پذیرایی ختم ای می آیند که رنگ سفید داشته باشد معمولا اینجور افراد برای ختم جوانان یا مراسم های چهلم و سالگرد سعی می کنند کیسه پذیرایی ترحیم ای که رنگ مشکی ندارد انتخاب نمایند. از همین رو تولید کنندگان علاوه بر پاکت مشکی ختم اقدام به تولید پاکت های سفید ترحیم نیز کرده اند.

ابعاد پاکت پذیرایی ختم چقدر است ؟

شرکت های مختلف در ابعاد گوناگونی دست به تولید زیپ کیپ ترحیم زده اند. ولی سایز عمومی که اکثر افراد از آن استفاده می کنند 20 در 30 سانتی متر است که برای قرار دادن 4 چهار قلم خیرات مناسب می باشد. بعد از این سایز می توان از سایز 22 در 32 و 22 در 35 به عنوان سایزهای پرکاربرد نام برد. نکته ای که باید بدانید بزرگترین سایزی که از این کیسه ها طراحی شده است سایز 25 در 35 می باشد که برای قرار دادن 6 تا هفت قلم کالا مناسب است. حتما متناسب با اقلام خودتان سفارش زیپ کیپ ترحیم انجام دهید زیرا در صورتی که پاکت پذیرایی ترحیم شما بزرگتر باشد.

برای خرید کیسه پذیرایی ترحیم اینجا کلیک کنید

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
  • vgh_68
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
  • 1122 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه